فرماندار پاوه؛

عملیات وعده صادق، ابهت دو قدرت را در هم شکست

سرویس: سیاسیکد خبر: 301658|19:40 - 1403/01/28
نسخه چاپی
عملیات وعده صادق، ابهت دو قدرت را در هم شکست
فرماندار پاوه گفت: امروز این عملیات ابهت دو قدرت در شرق و غرب را شکست، در زمانی که برخی از کشورهای قدرتمند جرات نگاه کردن به امریکا را ندارند، اما جمهوری اسلامی پایگاه آمریکا را هم مورد هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی در سخنانی ضمن تبریک این عملیات اظهار داشت: از اقدام و عملیات شجاعانه سپاهیان اسلام در خصوص درس عبریتی که به جنایتهای مکرر رژیم صهیونیستی دادند، بسیار خوشحال و خرسندیم.

 

دکتر علیرضا حیدری افزود: سیلی محکمی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به گوش این دانش آموز پر روی مکتب شیطان نواخته شد، این رژیم را بر جای خود نشاند تا یک بار دیگر شاهد چنین اقداماتی پررویی از جانب این رژیم منحوس نباشیم.

 

وی گفت: جهان اسلام و تمام مسلمانان از این عملیات وعده صادق، خوشحال بودند به نحوی که همه مسلمانان انتظار یک حرکت تنبیهی را برای رژیم کودک کش صهیونیستی داشتند.

 

فرماندار پاوه تصریح کرد: اقدام شجاعانه جمهوری اسلامی، هیمنه پوشالی صهیونیسم را در هم نوردید و این هیمنه را در هم شکست.

 

وی ادامه داد: بنا به اذعان کشورهای اروپایی، با وجود آنکه کشورهای قدرتمند هم با تمام قوا از صهیونیسم حمایت کردند اما الحمد الله موشکهای جمهوری اسلامی گنبد آهنین را در هم نوردید و به اهداف خود هم اصابت کردند.

 

حیدری اضافه کرد: کشورهای غربی و در راس آنها امریکا، اذعان داشتند که در نتیجه این حملات جمهوری اسلامی دو پایگاه رژیم صهیونیستی دچار آسیب شدند و این نشان دهنده آن است که جمهوری اسلامی همانند رژیم صهیونیستی نیست که افراد بی گناه و  افراد ضعیف را مورد آماج حملات خود قرار دهد .

 

فرماندار پاوه افزود: هدف حملات جمهوری اسلامی پایگاههای دشمن بود که به درستی به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

 

حیدری با اشاره به بیاناتی از بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران(ره) گفت: امروز این عملیات ابهت دو قدرت در شرق و غرب را شکست، در زمانی که برخی از کشورهای قدرتمند با جایگاهی که در دنیا دارند جرات نگاه کردن به امریکا را ندارند، اما جمهوری اسلامی پایگاه آمریکا را هم مورد هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

 

وی در پایان گفت: امروز جمهوری اسلامی قدرت برتر منطقه است و عملیات ما نیز در سطح بالایی انجام شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد