مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه در پاوه برگزار شد

سرویس: سیاسیکد خبر: 301669|13:11 - 1403/02/02
نسخه چاپی
مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه در پاوه برگزار شد
مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران با سخنرانی سرهنگ مسعود دوستی فرماندهی سپاه ناحیه پاوه و حجت الاسلام والمسلمین حسام الدین عبدی پور نماینده ولی فقیه در این ناحیه و با حضور اقشار مختلف مردم در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه در مراسم گرامی داشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران در سخنانی اظهار داشت: همه ما برقراری امنیت را در مملکت خود لمس کرده ایم و در نبود امنیت این آسایش و آرامش از ما سلب خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسام الدین عبدی پور با اشاره به تاسیس این نهاد مقدس در ابتدای انقلاب گفت: تنها در طول دو سال این نهاد مقدس تنومند گشت و در کل کشور تا به امروز انجام وظیفه کرده است.

 

وی با بیان اینکه ما امروز ثمره این نور را در دنیا می بینیم گفت: دیشب در سفارت جمهوری اسلامی در روسیه اعضای ۸۰ کشور به صورت ایستاده حاضر می شوند بلکه دستاورد و آوردگاه عملیات وعده صادق را ببینند.

 

وی اضافه کرد: نتانیاهو و سران امریکایی اعلام می کردند که هیچ گونه موشکی از سد سامانه های اسرائیلی عبور نخواهند کرد اما زهی خیال باطل، که خداوند عده ای را مامور می کند برای به زیر کشیدن.

 

وی در پایان گفت: امروز فرزندان برومند کشور این هیمنه رژیم منحوس را شکسته اند، و نشان دادند که این خانه اسراییلی ها از خانه عنکبوت هم سست تر است.

 

پیش از این فرماندهی سپاه ناحیه پاوه سرهنگ مسعود دوستی نیز به ارائه سخنانی در رابطه با خدمات سپاه پاسداران در طول انقلاب اسلامی پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد