فرماندار پاوه:

تار و پود گنبد آهنین، توسط موشکهای سپاه از هم پاشیده شد

سرویس: سیاسیکد خبر: 301671|00:11 - 1403/02/03
نسخه چاپی
تار و پود گنبد آهنین، توسط موشکهای سپاه از هم پاشیده شد
فرماندار پاوه گفت: تار و پود گنبد آهنینی که اسرائیل و امریکا از آن دم می زدند، توسط موشکهای قدرتمند سپاه از هم پاشیده شد .

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی اظها ر داشت: دوم اردیبهشت سالروز گرامیداشت تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و پاسداران ولایت، است که این روز  خجسته را خدمت همه پاسداران خدوم و جان برکف تبریک عرض می گوییم.

 

دکتر علیرضا حیدری افزود: سپاه پاسدارانی که با ابتکار و درایت و دوراندیشی حکیمانه بنیان گذار جمهوری اسلامی(ره) تاسیس شده است امروز به اوج خود رسیده و دنیا مشاهده کرد که فرزندان سلحشور انقلاب در هوا و فضای سپاه در اطاعت از ولی امر و فرمانده کل قوا سیلی محکمی را بر رژیم صهیونیستی نشانده است.

 

وی گفت: این اقتدار مرهون زحمات عزیزانی است که همواره در برقراری امنیت در کشورمان تلاش و کوشش داشته اند.

 

وی با بیان اینکه عملیات دقیق وغرور آفرین "وعده صادق "دستاوردهای مهمی را به همراه داشت گفت:  مهمترین دستاورد آن تحقق وعده الهی است زیرا قرآن کریم در آیه ۴۱ سوره عنکبوت وعده داده ، خانه کسانی  که بغیر خدا تکیه کردند همانند تارهای عنکبوت سست می باشد.تشبیه کرده است لذا دنیا ناظر تحقق این وعده الهی بود که با اقدام شجاعانه و دلیرانه و مقتدرانه سپاه در عملیات وعده صادق به واقعیت پیوست .

 

حیدری ادامه داد: تار و پود گنبد آهنینی که اسرائیل و امریکا از آن دم می زدند، توسط موشکهای قدرتمند سپاه از هم پاشیده شد .

 

وی گفت: اطاعت پذیری نیروهای مسلح از ولی امر خود از دیگر دستاوردهایی این عملیات وعده صادق بود که مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید سعید فطر فرمودند رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.

 

وی در پایان با بیان اینکه برای دنیا اثبات شد که قدرت برتر منطقه از آن جمهوری اسلامی ایران است گفت: این عملیات فرصتی شد تا در صحنه عمل ثابت شود که موشکها سپاه دور برد و نقطه زن هستند و از لایه دفاعی گنبد آهنین اسرائیل عبور خواهند کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد