برگزاری جلسه پدافند غیر عامل و کارگروه کشاورزی در بخش باینگان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301672|19:28 - 1403/02/03
نسخه چاپی
برگزاری جلسه پدافند غیر عامل و کارگروه کشاورزی در بخش باینگان
جلسه کارگروه کشاورزی و پدافند غیر عامل به ریاست بخشدار باینگان وباحضور رئیس شبکه دامپزشکی ،مدیر جهادکشاورزی و کارشناسان مرکز خدمات وروسای ادارات محیط زیست و منابع طبیعی بخش باینگان ودهیاران روستاهای تابعه بخش باینگان برگزار گردید.

به گزارش هزارماسوله ، در این نشست ابتدا بخشدار  باینگان  مطالبی در خصوص پدافند غیرعامل و اهمیت کشاورزی ،بهداشت دام ،وحفظ محیط زیست وحفظ و نگهداری منابع طبیعی ارائه نمود و بر هم افزایی  و هماهنگی بین بخشی و همکاری با دستگاههای ذیربط تأکید نمود.

 

در ادامه هرکدام از روسای ادارات  دامپزشکی.منابع طبیعی.محیط زیست به فراخور جلسه مطالبی را در خصوص حوزه کاری خود بیان کردند.

 

در این جلسه مدیر جهادکشاورزی شهرستان پاوه باتوجه به ظهور آفت ملخ بومی بر اهمیت روشهای مختلف مبارزه با آن ازجمله استفاده از طیور و بوقلمون وتلفیقی از سایر روشهای مبارزه مطالبی را بیان و اعلام کرد: این مدیریت و مرکز خدمات آمادگی خود را جهت راهنمایی وارائه خدمات وتهیه سموم موردنیاز وامکاناتی که در اختیار دارد و خواستار مشارکت باغداران عزیز جهت مبارزه با این آفت وجلوگیری از خسارت وارده به باغات و محصولات کشاورزی شدند.  

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد