مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه خبر داد:

شرکت ۱۷۰۵ داوطلب در مرحله اول کنکور سراسری در شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301680|16:26 - 1403/02/06
نسخه چاپی
شرکت ۱۷۰۵ داوطلب در مرحله اول کنکور سراسری در شهرستان پاوه
مرحله اول کنکور سراسری با شرکت ۱۷۰۵ داوطلب در ۱۶ حوزه آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش هزارماسوله ، سعدی فتاحی در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن آرزوی موفقیت برای و داوطلبان در این خصوص گفت: مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در شهرستان پاوه با حضور ۱۷۰۵ داوطلب در ۱۶ حوزه امتحانی و در ۴ رشته علوم ریاضی و فنی ،علوم انسانی، هنر و علوم تجربی در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در شهرستان پاوه با اشاره به نحوه ی برگزاری آزمون را در رشته‌های مختلف افزود: گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح روز پنجشنبه در یک حوزه آزمون به آدرس سالن امتحانات امام خمینی (ره) به صورت مختلط و با حضور ۹۲ داوطلب (۲۶ زن و ۶۶ مرد) برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: گروه آزمایشی علوم انسانی نیز صبح پنجشنبه در هفت حوزه آزمون با حضور ۷۶۷ داوطلب (۴۳۲زن و ۳۳۵مرد) برگزار خواهد شد. حوزه‌های دخترانه گروه آزمایشی علوم انسانی مدارس متوسطه دوم شهید فاتح نقشبندی ، متوسطه دوم قدس شاهد،  متوسطه اول حضرت خدیجه(س) و هنرستان کار و دانش ابتکار می‌باشند. حوزه‌های پسرانه گروه آزمایشی علوم انسانی نیز مدارس متوسطه دوم نمونه دولتی اورامان، متوسطه دوم معلم  و متوسطه دوم شهدا خواهند بود.

 

وی ادامه داد: آزمون گروه آزمایشی هنر  با حضور ۳۵ نفر داوطلب (۲۲ زن و ۱۳مرد) در محل مدرسه متوسطه دوم شهید فاتح نقشبندی و گروه آزمایشی زبان با حضور ۹۶ داوطلب (۵۴زن و ۴۲ مرد) در محل سالن امتحانات امام خمینی (ره) عصر پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه هر دو به صورت مختلط برگزار خواهد شد.

 

فتاحی اظهار کرد: گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه با حضور ۷۱۵ داوطلب (۴۲۰زن و ۲۹۵مرد) و در شش حوزه آزمون برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: حوزه‌های دخترانه آزمون تجربی در مدارس شهید فاتح نقشبندی ،هنرستان کار دانش ابتکار، متوسطه اول حضرت خدیجه(س) و متوسطه دوم قدس شاهد برگزار خواهند شد.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه گفت: حوزه‌های پسرانه علوم تجربی در محل‌های مدرسه نمونه دولتی اورامان و سالن امتحانات امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

 

در ادامه مدیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شهرستان پاوه در سال‌های گذشته همواره به بهترین شکل ممکن آزمون‌های کنکور را برگزار نموده است و برنامه‌ریزی‌هایی که برای کنکور امسال هم انجام گردیده است این اطمینان را به داوطلبان عزیز می‌دهد که فضای برگزاری کنکور در شهرستان پاوه فضایی آرام و بدون دغدغه خواهد بود تا انشالله داوطلبان شهرستان پاوه همچون سالیان گذشته در استان و حتی در کشور بدرخشند.

 

سعدی فتاحی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان کنکور در شهرستان پاوه از آنان خواست از به همراه آوردن هر نوع وسایل اضافی اعم از کیف دستی، تلفن همراه، جزوه، ساعت هوشمند و هر چیز دیگری غیر از ملزومات آزمون که شامل مداد، مداد پاک کن و مداد تراش است به محوطه بیرونی و درونی آزمون جدا خودداری فرمایند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد