برگزاری ایین رو نمایی از لوح ثبتی مسجد تاریخی روستای گلال

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301683|13:03 - 1403/02/07
نسخه چاپی
برگزاری ایین رو نمایی از لوح ثبتی مسجد تاریخی روستای گلال
ایین رو نمایی از لوح ثبتی مسجد تاریخی روستای گلال در راستای حفظ میراث ملموس و بافت تاریخی اورامانات با حضور مدیران شهرستان و همچنین نمایندگان میراث فرهنگی برگزار گردید 

به گزارش هزارماسوله ، هادی شریفی رییس اداره میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی شهرستان پاوه با اعلام اینکه حفظ میراث معنوی ومذهبی وترویج گردشگری مذهبی و جذب مسافرین از اولویتهای اداره متبوع می باشد ضمن تشکر از همیاری مردم روستای گلال برگزاری این ایین ها ومراسمات را زمینه ساز فعال نمودن فضای شادی ونشاط وهمچنین ترویج فرهنگ مشارکت دانست.

 وی اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون سه برنامه از جمله رونمایی از لوح ثبتی مراسم گل شهر باینگان و افطار راهنمایان و متصدیان گردشگری شهرستان برگزار گردیده است وامید ان می رود سال پیش رو ستلی پویا برای صنعت توریسم در شهرستان پاوه باشد.

 شریفی مدیر میراث شهرستان ضمن تشکر از فرماندار ساعی پاوه جناب اقای مهندس حیدری که با دستور همکاری به ادارات زمینه ساز تسهیل برگزاری رویدادها شده اند از همکاری وکمک ایشان تشکر وتقدیر نمود .

وی در پایان اعلام نمود که ثبت مساجد و همچنین ابنیه تاریخی وحفظ بافت با ارزش از اولویت های کاری اداره میراث فرهنگی شهرستان خواهد بود.

 لازم به ذکر است پاوه از شهرستانهای پیشران در صنعت گردشگری غرب کشور می باشد که سند توسعه ان برمبنای توریسم وزیر شاخه های ان نگاشته شده است این برنامه با مشارکت دهیاری وشورای اسلامی روستای گلال بخشداری مرکزی پاوه و پایگاه منظر تاریخی فرهنگی اورامانات و اداره میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی برگزار گردید .

حضور اقای مصطفایی معاونت عمرانی فرماندار و جناب اقای رنجبر در این برنامه به همراه تنی چند از مسولین شهرستان ابین رونمایی انجام گرفت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد