همزمان با آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم

آئین سپاس معلم در باینگان برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301704|19:43 - 1403/02/13
نسخه چاپی
آئین سپاس معلم در باینگان برگزار شد
آئین سپاس معلم ، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از تنها خانواده شهید فرهنگی از عناوین خبری بخش باینگان در یک روز جاری هستند.

به گزارش هزارماسوله ، مراسم سپاس معلم و نواختن زنگ گرامیداشت مقام معلم با حضور اعضای شورای اداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و همکاران ستادی و آموزشی در دبیرستان حضرت رقیه برگزار شد.

 

علی صدیقی نیا رئیس اداره در سخنانی به اهمیت گرامیداشت مقام معلم در جامعه و توجه به این دستگاه خطیر چرداخته و گفت: از تمام کسانی که به هر نحو ممکن جهت دستیابی به اهداف والای آموزش و پرورش، همراه و همگام این دستگاه عظیم علمی، تربیتی و فرهنگی هستند ممنونیم.

در ادامه این مراسم، زنگ سپاس معلم نواخته شد.

 

همچنین در این روز ؛

 

عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا برگزار شد

 

به گزارش واحد اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه باینگان، اعضای شورای اداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و همکاران ستادی و آموزشی، همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در گلزار شهدای باینگان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، قرائت فاتحه و تجدید بیعت با آرمان های آن قهرمانان تا ابد جاودان، نسبت به عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا اقدام کردند.

 

در دیگر خبر از بخش باینگان؛

 

از خانواده تنها شهید فرهنگی منطقه سرکشی و دلجویی شد

 

 همزمان با سالروز شهادت استاد فرزانه مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدا و روسای شورای سالامی شهرهای باینگان و بانه وره با حضور در منزل شهید جعفر خدری، ضمن دیدار با خانواده آن شهید والامقام، با اهدای لوح یادبود از خانواده شهید مذکور تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد