منتخب مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی:

معلم، معمار و هدایتگر جامعه است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301714|16:12 - 1403/02/16
نسخه چاپی
معلم، معمار و هدایتگر جامعه است
رستگار یوسفی در مراسم تجلیل از معلمین بخش نوسود گفت: معلم هدایتگر و معمار هر نطامی است و معمار فرهنگی ما هستند.

به گزارش هزارماسوله ، رستگار یوسفی در مراسم تجلیل از معلمین بخش نوسود در سخنانی با اشاره به حدیث نبوی انی بعثت معلما، مهم ترین افتخار هر معلم را دنباله روی از پیشه انبیا عنوان کرد و گفت‌: با عنایت به ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی، نقش معلمان در هدایت این جریان بزرگ فکری و پس از آن، مشارکت آنان و رهبری دانش آموزان جهت حضور در نبرد حق علیه باطل، نمونه هایی از نقش بی بدیل این قشر عالم در ریل گذاری علمی و فرهنگی جامعه نمود دارد.

 

وی با اشاره به نقش معلم در دوران دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس 5 هزار معلم تقدیم انقلاب شده است و هدایت 36 هزار دانش آموز به جبهه حق علیه باطل از جانب همین معلمین بوده است و در دوران سازندگی و بازسازی پس از انقلاب، نقش معلم را نمی توانیم انکار کنیم.

 

وی گفت: معلم هدایتگر و معمار هر نطامی است و معمار فرهنگی ما هستند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه بزرگترین افتخار من پوشیدن زی معلمی است افزود: ان شاء الله پیگیری احکام مرتبط در اسنادی همچون احکام برنامه جامع هفتم و نظارت بر اجرای دقیق سند تحول بنیادین از برنامه های مهم اینجانب در مجلس آتی خواهد بود.

 

یوسفی در ادامه ضمن برشمردن نمونه هایی، تفوق عشق را در تقابل عقل و عشق، مصداق بارز خصایص معلمی دانست و تصریح کرد: معلم، تا پایان عمر خود را در برابر دانش آموزانش خود را مسئول می داند.

 

وی در پایان، تراکم دانش آموزی، سرانه، سهمیه استخدامی و شرایط خاص مناطق مرزی را برخی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت در حوزه استحفاظی دانست و خاطرنشان ساخت: ان شاء الله پیگیری رفع این موارد در دستور کار دوران نمایندگی خواهد بود.

 

وی افزود: ان شاالله خروج آن توسعه و اباد و عمرانی در سطح مناطق کشور و اورامانات باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد