فرماندار پاوه:

معلم، مصداق بارز شرافت و انسانیت است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301715|16:44 - 1403/02/16
نسخه چاپی
معلم، مصداق بارز شرافت و انسانیت است
فرماندار پاوه معلمان را تلاشگران عرصه علم و معرفت دانسته و گفت: معلم، مصداق بارز شرافت و انسانیت است.

به گزارش هزارماسوله ، فرماندار پاوه در مراسم تجلیل از معلمان بخش نوسود در سخنانی اظهار داشت: کسی که در تربیت آینده سازان مملکت نقش بسزایی دارد مصداق بارز انسانیت و شرافت است.

 

علیرضا حیدری افزود: امروز در شرایطی که دشمنان حقوق دنیا را زیر پا گذاشته و با تولید و عرضه مواد ضد انسانی از قبیل مواد مخدر، موارد ضد اخلاقی مختلف و تنها برای مافیای دنیای خود اقدام می کنند، معلم سکان تعلیم و تربیت دانش آموزان را در مقابل این هجمه ها که به راه درستی هدایت شوند، بدست می گیرند.

 

وی گفت: امروز کار معلمی با وجود فضای مجازی که به عنوان یک آسیب و بلا خانواده ها را تهدید می کند،سخت شده است و معلم باید در چنین شرایطی در تعلیم و تربیت دانش آموزان بسیار سخت کار کند و  ارزش کار معلم و سختی حرکت او بیش از پیش مشخص است.

 

وی با بیان اینکه در همین شرایط هم دانشمندان ما موشکی درست می کنند که اهداف اسراییل را از بین می برد گفت: در عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی توانست ابهت اقتدار نظام را در دنیا نشان دهد.

 

حیدری ادامه داد: همه این موارد مرهون زحمات معلمینی است که شاگردهای آنان در بیمارستان ها، بزرگترین عمل جراحی را انجام می دهند و یا در صنعت نانو که کشورهای غربی سردمدار این علم هستند، ما به این علم و فناوری دست پیدا کرده ایم.

 

وی، معلم را هدایت گر بطن جامعه نامید و افزود: همه موفقیت ها مرهون زحمات معلمان در سنگر تعلیم و تربیت است و روز معلم، فرصت مغتنم تقدیر از ارزش و شان بی همتاست.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد