معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

حاصل تلاش معلمان، تا نسل های بعد در جامعه جاری و ساری است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301716|16:48 - 1403/02/16
نسخه چاپی
حاصل تلاش معلمان، تا نسل های بعد در جامعه جاری و ساری است
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از معلمین بخش نوسود گفت: حاصل تلاش معلمان، تا نسل های بعد در جامعه جاری و ساری است.

به گزارش هزارماسوله ، ماشاء الله پروین، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در این مراسم در ابتدا ضمن تقدیر از زحمات همکاران در سطح منطقه، به صورت ویژه  از نماینده منتخب مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اداری شهرستان پاوه و بخش نوسود، فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و جماعات و تمامی افرادی که در این هفته نسبت به معلم ادای دین کرده و روز معلم را تبریک گفتند، تشکر ویژه کرده و سپاس گزاری از ارزش و زحمت معلم را خصیصه افراد فرهیخته دانست.

 

وی در ادامه با بیان خاطراتی، به تشریح نقش معلم در اجتماع پرداخت و تصریح کرد: نقش معلم در جامعه، گاها تا نسل ها تاثیر گذار است.

 

پروین، با اشاره به گستردگی نظام تعلیم و تربیت در سطح کشور و استان، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در آموزش و پرورش را بی بدیل دانست و گفت: برگزاری کلاس های پرشمار درس با دانش آموزان کمتر از تعداد انگشتان یک دست در مناطق مختلف استان، بالاخص نقاط مرزی، اجرای رتبه بندی، تصحیح الکترونیک اوراق، افزایش سهم نمره امتحان نهایی در آزمون سراسری، نهایی شدن آزمون پایانی پایه های دهم و یازدهم، کسب رتبه برتر اداره کل استان در پروژه مهر، شورای آموزش و پرورش، شورای پژوهش و... را اقدامات ویژه وزارت آموزش و پررش و اداره کل استان کرمانشاه نامید و تاکید کرد: دستیابی به این افتخارات و برداشتن گام های بزرگ، بدون همکاری همکاران پر تلاشمان میسر نخواهد بود.

 

وی ادامه داد: در سطح استان ۲۶ هزار شاغل در آموزش و پرورش و 4 هزار مدرسه وجود دارد، که مدرسه ای در مرکز کرمانشاه با 670 دانش آموز با مدرسه ای در همین منطقه با 4 دانش آموز هیچ تفاوتی نداشته و آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت فرزندان ما در جای جای این کشور تلاش می کند.

 

عضو شورای معاونین آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان با تاکید مجدد بر ارزش نام بلند معلم گفت: تنها یک توصیه به همکاران دارم، به شغل خود و به نام معلم افتخار کنید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد