پايگاه خبري تحليلي هزارماسوله 11ساله شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301718|17:20 - 1403/02/16
نسخه چاپی
پايگاه خبري تحليلي هزارماسوله 11ساله شد
پایگاه خبري تحليلي هزارماسوله شهرستان پاوه امروز افتخار دارد، كه به مدت 11 سال تمام در خدمت همشهريان بوده و به امر اطلاع رساني همت گماشته است .

به گزارش هزارماسوله ، سايت خبري تحليلي هزارماسوله شهرستان پاوه امروز افتخار دارد، كه به مدت 11 سال تمام در خدمت همشهريان بوده و به امر اطلاع رساني همت گماشته است و همواره سعي كرده است در كمترين زمان ممكن اقدام به اطلاع رساني اخبار و گزارشات اين شهرستان نمايد.

 

بنا به وجود يك خلاء در اطلاع رسانی اخبار شهرستان و نبود يك سايت یا پایگاه خبري در شهرستان، جهت پوشش اخبار موثق به مردم و شهروندان گرامي، و با پيشنهاد جمعي از صاحب نظران شهرستان ، سايت خبري تحليلي هزارماسوله در سال ۱۳۹۱ راه اندازی و به انتشار اخبار و رویدادهای شهرستان همت گماشت و اما بدليل آنكه با نقص فني همراه بود، كار خبري خود را به صورت رسمی و با قالبی جدید در فروردین ۱۳۹۲ آغاز كرد و در سال ۹۳ نیز موفق به دریافت مجوز رسمی از وزارت ارشاد به عنوان اولین پایگاه خبری مجوز دار شهرستان شد که در واقع باید گفت امروز سایت هزارماسوله 11 سال فعالیت اطلاع رسانی اخبار در شهرستان را دارد.

 

در اين ميان به سبب عشق و علاقه خاصي كه در خبر نويسي و رسانه اي كردن موضوعات مختلف در شهرستان بود، کار ما انعکاس رخدادهایی شد که قابلیت خبر شدن در جامعه را داشتند و لازمه انعكاس اين اخبار و گزارشات هم ، موثق بودن آن اخبار بود كه در اولويت امور قرار گرفت.

 

از طرفي هم خبرنگاری شغلی پرمخاطره است كه بايد خبرنگار نگاه موشکافانه با پرهیز از احساسات ، اخبار و اتفاقات را همانگونه که بود، به سمع و بصر مردم مي رساند، كه خوشبختانه اين پایگاه خبري تحليلي همواره بر اخبار موثق ، اكتفا كرده و از انتشار هر گونه اخبار و شايعاتي كه منبع موثقي را نداشته است، اجتناب نموده است.

 

سايت هزارماسوله مبنايي براي تعامل مردم و مسئولين در انتقال خواسته هاي مردم و پاسخ مسئولين در قبال اين خواسته ها قرار گرفت و ما نيز واسطه بین مردم و مسئولین هستيم به طوري كه در کنار برقراري تعامل بين مردم و مسئولين، انتقاد هاي سازنده را نيز همواره روا داشته ايم.

 

اكنون اين سايت با انتشار اخبار، گزارش، گفتگو و مطالب و يادداشت، و بازنشر آنها در شبکه های اجتماعی به مدت 11 سال ؛ جايگاه خوبي را در سطح شهرستان و استان و حتي با بازتاب گسترده اخبار در سطح كشور، بدست آورده و به عنوان یک مرجع و منبع موثق شناخته شده است.

 

در پايان هم از این که نزدیک 11 سال در کنار شما هستيم بسیار خوشحالیم و در طی این اين مدت همواره سعی ما بر این بوده است با ارائه مطالب متنوع  در موضوعات مختلف افراد صاحب ايده شهرمان را بیشتر به شما معرفی کنیم و امیدواریم توانسته باشیم در اين مسير موفق عمل کرده باشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد