فرماندار پاوه در آئین تجلیل از معلمان سرآمد آموزش و پرورش منطقه باینگان:

ثمره رنج معلم، تا ابد زنده و پویا و در جامعه منشاء اثر است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301724|23:12 - 1403/02/17
نسخه چاپی
ثمره رنج معلم، تا ابد زنده و پویا و در جامعه منشاء اثر است
فرماندار پاوه در آئین تجلیل از معلمان سرآمد آموزش و پرورش منطقه باینگان گفت: ثمره رنج معلم، تا ابد زنده و پویا، در جامعه منشاء اثر است.

به گزارش هزارماسوله ، علیرضا حیدری فرماندار پاوه در آئین تجلیل از معلمان سرآمد و اساتید بازنشسته این منطقه، ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع فرهنگیان گفت: افتخار بزرگ بنده، تدریس و تعلیم است.

وی با بیان خاطراتی، موفقیت شاگردان را بهترین و به یادماندنی ترین یادگاری دوران معلمی دانسته و خاطرنشان ساخت: ثمره رنج معلم، تا ابد زنده و پویا، در جامعه منشاء اثر است.

رئیس شورای اداری شهرستان، عشق را عامل محرک معلمین در انجام وظیفه خطیر خود دانسته و تصریح کرد: این عشق، به خلاقیت، موفقیت و تربیت صحیح منجر می شود.

حیدری، در تشریح جایگاه معلم، ذات اقدس باری تعالی را اولین معلم نامیده و افزود: مامور تعلیم حضرت حق و معلمان ادامه دهنده راه انبیا هستند.

فرماندار پاوه، معلمی را تجلی نور، آگاهی بخشی، معرفت نامیده و تصریح کرد: معلم مصداق فرد شریفی است که خودش چنان شمع می سوزد تا نور و هدایت به دیگران ببخشند.

وی، رفتار و کردار معلم را، بهترین معنای انسانیت خوانده و به تبیین روایاتی پیرامون اهمیت معلم پرداخت.

علیرضا حیدری در پایان، با اشاره به جنگ نرم اما شدید دشمن علیه اقدامات تربیتی و فرهنگی نظام تعلیم و تربیت کشور، اهمیت اقدامات تربیتی معلمان را بسیار بیشتر از قبل دانسته و گفت: سپاسگزار معلمان هستیم که در این شرایط دشوار با تمام قوا مشغول خدمت و کوشش هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد