دومین نشست شورای اداری پاوه برگزار شد 

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301731|22:19 - 1403/02/19
نسخه چاپی
دومین نشست شورای اداری پاوه برگزار شد 
📌 دومین نشست شورای اداری شهرستان پاوه در سال ۱۴۰۳ به ریاست علیرضا حیدری فرماندار پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ، 

فرماندار پاوه در جلسه شورای اداری شهرستان روز کارگر را به همه کارگران و زحمت کشان عرصه تولید تبریک گفت و افزود: کارگران موتور محرکه تولید هر جامعه ای هستند و از زحمات و تلاش های آنها تشکر کرد. 

وی همچنین با تبریک هفته ی معلم اضافه کرد : معلمان چراغ راه و آگاهی بخش انسان ها هستند و ما تا ابد مدیون آنها هستیم. 

 حیدری در ادامه با تبریک هفته ی هلال احمر از ایثارگری داوطلبین ، امداگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه که در سرما و گرما و حوادث مختلف به کمک مردم می شتابند تقدیر و تشکر نمود. 

 فرماندار پاوه در ادامه فرا رسیدن دهه ی مبارک کرامت را تبریک گفت و به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید نمود : که در برنامه های این دهه ی مبارک حضور پررنگ و فعالی داشته باشند. 

علیرضا حیدری فرماندار پاوه در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به رشادت های شهدای اسلام و انقلاب اسلامی گفت: همه ی ما این میز مسئولیت را مدیون شهدا هستیم و باید در راه آرمان های شهدا گام برداریم. و خدمت ما باید صادقانه، بی منّت و برای رضای خدا و خلق خدا باشد. 

 حیدری سپس با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است از مدیران دستگاه های اجرایی خواست برنامه های پیشنهادی و عملیاتی خود را اعلام نموده و برای تحقق آنها اقدام نمایند 

 وی در ادامه از مدیریت و کارکنان ادارات برق شهرستان و مساعدت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان به دلیل زحمات شب گذشته در تعمیر و مرمت سه تیر برق تخریب شده فشار قوی برق بر اثر رانش زمین در مسیر شهرهای نودشه و نوسود و روستاهای تابعه تقدیر و تشکر و نمود. 

 در پایان این جلسه برنامه های دهه ی کرامت تشریح و مصوب گردید. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد