قرصها خطرناک تر از بمب!

سرویس: بخش هورامیکد خبر: 30176|13:10 - 1392/04/12
نسخه چاپی
قرصها خطرناک تر از بمب!
هزار ماسوله« عده ای به محض آنکه دردی در قسمتی از بدنشان احساس می کنند برای خود یک پزشک یا متخصص حرفه ای می شوند و دارو و قرص تجویز می کنند
هزار ماسوله به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان :   مصرف خود سرانه تابلت ها باعث ضعف و سستی،  تداخل در آرامش  اعصاب، کاهش سرعت گردش خون در بدن وحتی افسردگی نیز می شود.

بررسی ها نشان می دهند،  مصرف خود سرانه تابلت ها به ویژه مسکن ها و آنتی بیوتیک ها باعث به وجود آمدن نوعی اعتیاد شدید در بدن می شود که به دنبال آن تمام ویروس ها و باکتری ها در بدن هنگام سرما خوردگی مقاوم می شوند و به راحتی درمان نمی شوند.

 آمارها نشان می دهند  طی چند دهه ی گذشته میزان مصرف آنتی بیوتیک ها اعم از کپسول، شربت و  ،10 برابر شده است و مردم  به جای مراجعه به پزشک سریعا بر اساس تشخیص خود آنتی بیوتیک یا مسکن تجویز می کنند.

میزان مقاومت بیماری هایی مانند گلو درد، سردرد، اسهال ، استفراغ و سر گیجه به قدری افزایش یافته است که دیگر به مسکن های موجود در بازار پاسخ نمی دهند و بهبود نمی یابند از این رو پزشکان توصیه می کنند به محض احساس درد در هر قسمتی ازبدن سریعا به پزشک مراجعه کنید و از مصرف تابلت خود سرانه جلوگیری کنید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد