از کارگران و بازنشستگان شهرداری باینگان تجلیل شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301764|22:40 - 1403/02/28
نسخه چاپی
از کارگران و بازنشستگان شهرداری باینگان تجلیل شد
به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری باینگان آئین تجلیل از کارگران و بازنشستگان شهرداری با حضور امام جمعه باینگان، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران بخش در محل سالن ارشاد بخش باینگان برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه باینگان در این مراسم اعلام کرد: کارگران امانت داران امین جامعه اند.

 

ماموستا ملا حامد رحیمی اظهار داشت: کارگران دارای رزق و روزی حلال اند و همواره بدون حاشیه به امورات روزمره خود مشغول اند که این در جایگاه اسلام به آن تاکید شده است.

 

وی افزود:کارگران بی آلایش و بدون هیچ چشمداشتی در سالیان متمادی زحمت میکشند که این زحمات دارای اجر دنیوی و اخروی است.

 

تیمور سعیدیانی رئیس شورای اسلامی شهر باینگان هم ضمن تمجید از کارگران و بازنشستگان شهرداری از آنان به عنوان سفیران شهری یاد کرد.

 

وی به مقام و منزلت کارگران اشاره کرد و افزود: کارگران شهرداری همواره به عنوان پشیبانان جامعه در هر شهری هستند.

 

شهردار باینگان در این مراسم در تجلیل از مقام کارگران اعلام کرد: کارگران از شریف‌ترین و نجیب ترین اقاشر هر جامعه ای هستند

 

مهندس جلیل نویدی افزود: بنده خود کارگر هستم، و همواره درد و رنج آنها را با گوشت و پوست خود احساس کرده ام.

 

وی افزود: شهرداری باینگان در چند سال اخیر فراتر از وظایف قانونی پروژه و عملیات زیرسازی و زیربنایی انجام داده و حتی در پروژه‌هایی که مربوط به شهرداری نبوده همکاری و تعامل لازم را با سایر ارگان های مستقر در بخش داشته است

 

نویدی همچنین از مشارکت و تعامل سایر ادارات و دهیاران بخش جهت پیشبرد اهداف شهرداری تقدیر نمود.

 

وی به فعالیتهایی از جمله مراسم جشن هزار دف، ثبت ملی “گه‌ل”و ساختمان بخشداری باینگان، عملیات اجرایی پد بالگرد، پرداخت حقوق پرسنل و گلرگران، پرداخت بخش زیادی از مطالبات بازنشستگان،نوسازی ماشین آلات شهرداری و درآمدزایی پایدار بعد از سالها،جدول گذاری و آسفالت معابر و…. اشاره نمود.

 

مهندس نویدی در ادامه از مشارکت مردم و همیاری آنان در توسعه شهری تقدیر نمود و از صاحبان فکر و اندیشه و دانش آموختگان درخواست نمود جهت همراهی و کمک به شهرداری در راستای توسعه باینگان تعامل لازم را داشته باشند.

 

شهردار باینگان اعلام کرد: بودجه شهرداری در سال گذشته به طور کامل تحقق پیدا کرده است و ادامه داد: در صدد آن هستیم با همکاری شورای شهر به درآمدزایی بیشتر برای سوق پیدا کنیم.

 

در این مراسم باشکوه که با اجرای کاک گوران عزیزی مجری خوش ذوق و مسلط با اجرای بی نظیر خود زیبایی مراسم را دو چندان نمود.

 

دو اجرای دلنواز گروه دف نوازی نینوا به سرپرستی احسان ناصری و افراد همراه،تجلیل از فعالیت های کتابخانه “با من بخوان”از برنامه های این مراسم تجلیل

بود.

 

در پایان از ۱۵ کارگر و ۶ بازنشسته شهرداری باینگان تجلیل شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد