آزادی زندانی محکوم مالی ۸ میلیارد تومانی پس از ۱۱ سال تحمل حبس

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301799|08:57 - 1403/03/13
نسخه چاپی
آزادی زندانی محکوم مالی ۸ میلیارد تومانی پس از ۱۱ سال تحمل حبس
زندانی محکوم مالی ۸ میلیارد تومانی را بعد از ۱۱ سال تحمل حبس در زندان پاوه، آزاد شد.

به گزارش هزارماسوله ، جلیل علیزاده، مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اورامانات امروز در گفت‌وگو با این خبرگزاری از همت بلند خیرانی سخن گفت که با کمک خود، زندانی محکوم مالی ۸ میلیارد تومانی را بعد از ۱۱ سال تحمل حبس در زندان پاوه، آزاد کردند.

 وی ادامه داد: ماجرا از این قرار بود که پوریانی مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه چند ماه پیش طی تماس تلفنی با اینجانب شرایط این زندانی محکوم مالی منطقه اورامانات را تشریح و درخواست کمک از سوی انجمن به این شخص را داشت.

 وی ادامه داد: طبق گفته مدیرکل زندان‌های استان، زندانی مذکور به علت بدهی مالی ۱۱ سال بود که در زندان به سر می‌برد و حال به دلیل غلبه احساس ناامیدی از آزادی، مشکلات روحی پیدا کرده تا آن‌جا که دست به اقدامات نامتعارفی مبنی بر اینکه دیگر به آخر خط رسیده‌ام، زده است. 

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان منطقه اورامانات تصریح کرد: در نهایت با حمایت و کمک‌های پوریانی مدیرکل زندان‌های استان، این زندانی در دستور کار انجمن قرار گرفت و طی بیش از هشت ماه زحمات مستمر و برگزاری چندین گلریزان، بدهی بیش از هشت میلیاردی این زندانی با گذشت بخش زیادی از بدهی توسط شاکیان، به همت بلند خیرین پرداخت شد. 

وی از دادستان پاوه وهچنین قاضی ناظر بر زندان که در تمامی مراجل پشتیبان وهمراه انچمن بودند وهمچنین از رئیس زندان پاوه که همواره در اخذ رضایت شکات نهایت تلاش را داشتند، تشکر و قدردانی کرد و تصریح کرد: همسر این زندانی به علت حبس طولانی مدت شوهرش، طلاق گرفته و فرزندان این زندانی با مادربزرگ خود زندگی می‌کنند که با کمک‌های مالی خیرین پدرشان از حبس آزاد شد. 

وی در پايان از آزادی یک زندانی بند نسوان کرمانشاه هم خبر داد و گفت: این انجمن به همت و حمایت خیرین کمک‌های خوبی به زندانیان نیازمند می‌کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد