یادواره شهید سیفی در پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301816|13:58 - 1403/03/23
نسخه چاپی
یادواره شهید سیفی در پاوه برگزار شد
با همت سپاه ناحیه پاوه یادواره شهدای شهید سیفی در سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و با حضور فرماندار پاوه، فرماندهی ناحیه، جمعی از مسئولین و بسیحیان سطح شهرستان برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،با همت سپاه ناحیه پاوه یادواره شهدای شهید سیفی در سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و با حضور فرماندار پاوه، فرماندهی ناحیه، جمعی از مسئولین و بسیحیان سطح شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ مسعود دوستی در سخنانی اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و الگو پذیری جوانان و نوجوانان با سیره شهدا خواهد شد. 

 

وی افزود: شهادت حقیقت روشنی است که در راه خدا به خاطر هدف مقدس انجام می‌شود و شیرین‌ترین و زیباترین نوع مرگ، در راه خدا است.

 

فرماندار پاوه نیز در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: عزت و عظمت و امنیتی که امروز داریم بواسطه خون پاک و مقدس شهدای عزیز ما است که نصیب این مملکت شده است.

 

علیرضا حیدری افزود:اگر قدرتی در جهان داریم و امنیت پایداری در منطقه داریم، از عملیاتهایی همچون وعده صادق است که قدرتهای بزرگ دنیا در برابر جمهوری اسلامی به ستوه آمده اند.

 

وی با بیان اینکه شهدا بالاترین سرمایه خود را تقدیم کرده اند گفت: ارزش خون شهدا با هیچ معیاری قابل سنجش نیست و آنان با ایثارگری و از خودگذشتگی، دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب ادا کردند.

 

حیدری ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا یکی از اقدامات مثبت و ضروری است تا نسبت به معرفی شهدای شاخص منطقه خود به نسل جوان گام موثری انجام داده باشیم.

 

وی با بیان اینکه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، افزود: انتقال ارزش های والای نظام و انقلاب و انتقال پیام شهدا به نسلهای بعدی بواسطه برگزاری همین محافل صورت می گیرد.

 

فرماندار پاوه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: ما باید با دید باز و بصیرت کامل دین خود را با مشارکت حداکثری در انتخابات، به شهدا ادا کنیم.

 

علیرضا حیدری با بیان اینکه ما نیاز به وحدت و همدلی و همبستگی در انتخابات داریم گفت: ما باید در انتخابات با حساسیت و با بصیرت کامل در انتخاب فرد اصلح و تشویق مردم برای حضور در پای صندوقهای رای تلاش کنیم.

 

وی افزود: شرکت در انتخابات و انداختن هر رای به صندوق، تیری بر قلب دشمن است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد