باینگان میزبان استان یزد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301817|19:02 - 1403/03/23
نسخه چاپی
باینگان میزبان استان یزد
به دعوت شهردار و شورای اسلامی شهر باینگان روز سه شنبه ۲۲ خرداد ماه شهرداران استان یزد با استقبال گسترده شهروندان محترم وارد شهر باینگان شدند.

به گزارش هزارماسوله ،این سفر که به سرپرستی جناب آقای مهندس صمیمی مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد انجام گرفت، همزمان با برگزاری جشنواره غذاهای محلی و سنتی در باینگان همراه بود.

شهرداران محترم استان یزد ضمن بازدید از غرفه ها با انواع غذاهای سنتی منطقه باینگان آشنا و آن را لذت بخش توصیف نمودند.

 

همچنین از نمایشگاه عکاسی و نقاشی هنرمندان برتر با موضوع مستند و طبیعت اورامانات دیدن و آن را بسیار زیبا دانستند.

 

در ادامه با حضور در سالن مجتمع فرهنگی هنری باینگان، جناب آقای مهندس ساسانی مدیر کل محترم دفتر شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه ضمن عرض خیرمقدم به شهرداران محترم استان یزد از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر باینگان به واسطه دعوت و میزبانی و برگزاری جشنواره غذاهای محلی و سنتی تشکر ویژه داشتند.

 

سپس شهرداران محترم از شهر دیدن و از کوچه آسیه به عنوان قدیمی ترین و یکی از طولانی ترین کوچه های پلکانی ایران بازدید و نوع معماری و اقلیم متفاوت منطقه باینگان را از نزدیک تجربه کردند.

 

همچنین از غرفه تفکیک زباله جامد از مبدا شهرداری بازدید و آن را قابل تحسین دانستند.

 

گفتنی است شهرداری باینگان به عنوان اولین شهرداری شهرستان پاوه از قریب به سه سال گذشته اقدام به اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا نموده است که خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان روبرو گشته است.

 

مدیر کل محترم به اتفاق شهرداران محترم استان یزد با حضور در شهرداری باینگان ضمن آشنایی با فعالیتهای انجام گرفته در مدت زمان کمتر از سه سال با وجود مشکلات و سختیهای متعدد در این نوع از اقلیم ایران زمین آن را موفقیتی بزرگ برای مجموعه ی خدمتگزار شهرداری و شورای اسلامی شهر باینگان دانستند.

 

در پایان میهمانان گرانقدر از مهمان نوازی کم نظیر مردم شریف باینگان تشکر و قدردانی ویژه ای داشتند و ابراز امیدواری کردند این سفر مایه خیر و برکت و موجب روابط و همکاری گسترده بین شهرداریهای استان یزد و شهرداری باینگان گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد