یادداشت/سید علاالدین حیدری

" به پاس یک عفو حکیمانه "

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301824|19:21 - 1403/03/26
نسخه چاپی
" به پاس یک عفو حکیمانه "
آنچه که دشمنان از آن غافل مانده اند ، اهمیت وحدت و وسعت رافت اسلامی از نگاه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) بود...

به گزارش هزارماسوله ، پائیز سال ۱۴۰۱ حاوی حوادث تلخ و ناگواری بود . جامعه در سایه برخی سوء تفاهمات و تحریک دشمنان ناشی از یک اتفاق ناراحت کننده دچار ناامنی و تلخکامی های زیادی شد .

دشمنان در آتش هیجان و برداشت های شائبه برانگیز برخی ها می دمیدند .

در این میانه برخی ها دچار اشتباهات و سوگیریهای سطحی و نادرستی از این حادثه ( مرگ مرحومه مهسا امینی) شدند .

متاسفانه برخی از اشخاص و افراد خاص هم در طوفان شبهات و شائبه سازی دشمنان ایران و ناحظان وحدت اسلامی گم و در دام توطئه دشمنان افتادند .

یکی از افرادی که در جریان حوادث پائیز ۱۴۰۱ در اذهان عمومی مورد توجه قرار گرفت ، ماموستا خضرنژاد اهل بوکان بودند که در مواجهه ی با پرونده ایشان رای به اعدام منجر شد .

در این مدت دشمنان و رسانه های همراه آنها نسبت به تشویش اذهان عمومی و دامن زدن به تفرقه و ایجاد اختلاف کوتاهی نکرده و سعی داشتن یک پرونده عادی قضایی را به سمت و سوی تنش اجتماعی و ایجاد اختلاف مذهبی سوق دهند .

آنچه که دشمنان از آن غافل مانده اند ، اهمیت وحدت و وسعت رافت اسلامی  از نگاه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) بود.

بدون شک ، دشمنان دوست داشتند که این روحانی اهل سنت اعدام شود تا که خوراک تبلیغاتی برای بهره برداری خود در مسیر ایجاد تفرقه فراهم شود.

اما با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری توطئه دشمنان نقش بر آب و بار دیگر شاهد اقدامی وحدت بخش از سوی معظم له بودیم .

در این مسیر نقش شخصیتهای انقلابی و برجسته اهل سنت چون حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه معزز پاوه را باید مورد توجه قرار داد.

ایشان در کنار همراهی دیگر دلسوزان وحدت ، پیگیر حل این موضوع بودند .

ماموستا قادری از جمله شخصیتهایی هستند که در طول ۴۵ سال گذشته همواره در سنگر امامت جمعه شهر پاوه در کنار انقلاب و رهبری برای جامعه اهل سنت مطالبه گری داشته و نقش برجسته ای در حل مسائل مختلف ایفا نموده اند.

دلسوزانی مانند ماموستا قادری درختان تنومند باغ وحدت و تکیه گاههایی مستحکم در طوفان های مختلف هستند که بودن آنها را باید غنیمت شمرد .

بعنوان یک فعال اهل سنت از مقام معظم رهبری برای برخورد رئوفانه با پرونده قضایی ماموستا خضرنژاد و سایر پرونده های حوادث اغتشاشات ۱۴۰۱ که موجبات وحدت روزافزون و نیز شکست پروژه های تفرقه افکنانه دشمن را فراهم نمودند ، کمال تشکر و قدردانی را دارد .

وجود مبارک رهبر فرزانه انقلاب موجب خیر ، ستون مستحکم و پایه محکمِ وحدت و برادری در میان امت اسلامی می باشد که از خداوند متعال سلامتی و طول عمر با عزت حضرتشان را مسئلت می نمایم .

✍️ سید علاءالدین حیدری

  فعال مدنی کرد اهل سنت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد