به مناسبت پاسداشت ۴۵ سال خدمت در سنگر نماز جمعه :

از ماموستا قادری در ۴۵ سال خدمت در سنگر نماز جمعه تجلیل شد

سرویس: سیاسیکد خبر: 301834|13:48 - 1403/03/27
نسخه چاپی
از ماموستا قادری در  ۴۵ سال خدمت در سنگر نماز جمعه تجلیل شد
فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان پاوه به مناسب آغاز چهل پنجمین سال اقامت نماز جمعه حاج ماموستا قادری در پاوه با ایشان دیدار کردند.

به گزارش هزارماسوله ،  فرماندار پاوه در دیدار با حاج ماموستا قادری ضمن برشمردن خدمات ارزنده این روحانی مجاهد و تلاشهای ایشان در سنگر مقدس نماز جمعه وجود حاج ماموستا را در منطقه یک نعمت و وی را چراغ راه دانست و برای وی آرزوی توفیق کرد.

 

 علیرضا حیدری با اشاره به موضوع پادرمیانی حاج ماموستا ملا قادر قادری در قضیه اعدام ماموستا خضر نژاد حرکت پسندیده ایشان را ستود و گفت: این اقدام جنابعالی الحمد الله بازتاب فوق العاده و بسیار مثبتی داشت.

 

 وی در ادامه به موضوع مهم جهاد تبیین و برشمردن خدمات ارزنده دولت در منطقه پرداخت و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته جلسات مستمری با موضوع جهاد تببین در شهرستان برنامه ریزی شده است و امیدواریم با حضور حاج ماموستا قادری در این نشست ها میزان اثر بخشی آن چند برابر شود.

 

 حیدری جهاد تببین را یک ضرورت امروز کشور دانست و گفت : الحمدالله با تلاشهای صورت گرفته دولت محترم شهید رئیسی اقدامات ارزنده ای انجام شده است که در تبیین و تشریح این اقدامات لازم و ضروری است.

 

 وی پایان بخش سخنان اش با اشاره به اصل بی طرفی عوامل اجرایی انتخابات پرداخت و گفت: ما تمام تلاشمان این است که ضمن برگزاری یک انتخابات سالم و رعایت بی‌طرفی بتوانیم شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

 

در این دیدار سایر حاضرین ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد اقامه نماز جمعه حاج  ماموستا در پاوه برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی کردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد