هشدار فرماندار پاوه در خصوص ممنوعیت فعالیت تبلیغاتی با امکانات دولتی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301837|11:30 - 1403/03/29
نسخه چاپی
هشدار فرماندار پاوه در خصوص ممنوعیت فعالیت تبلیغاتی با امکانات دولتی
فرماندار پاوه گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی حق ندارند از امکانات دولتی له یا علیه نامزدها استفاده کنند.

به گزارش هزارماسوله ، علی‌رضا حیدری در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: بنابر فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین یک فریضه است یک فریضه قطعی و فوری است و هرکس می تواند اقدام کند. بر همین اساس مسوولان باید جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهند و هر جا که اقدامی را انجام می‌دهند آن را برای مردم بازگو کرده تا توطئه‌های دشمن در رسانه‌های معاند که خدمات و دستاوردهای نظام را صورت وارونه وکمرنگ جلوه می‌دهند خنثی کنند.

 

 فرماندار پاوه ادامه داد: رسانه‌های معاند سعی دارند انتخابات را به عنوان مسئله  ساده جلوه دهند و مردم را از حضور حداکثری در انتخابات بازدارند و این وظیفه ما مسوولان است که با جهاد تبیین که یکی از راهکارهای افزایش مشارکت حداکثری است با دسیسه‌های آنان مقابله کنیم.

 

وی با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در 8 تیرماه، گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی حق ندارند از امکانات دولتی له یا علیه نامزدها استفاده کنند و همچنین فعالیت و تبلیغات انتخاباتی در ساعات اداری برای آن‌ها ممنوع است و تمام مسوولان وظیفه دارند ضمن رعایت قانون و اصل بی‌طرفی در انتخابات و با جهاد تبیین زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد