برگزاری نشست تبیینی " انتخابات ، مکمل حماسه بدرقه شهیدان"در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301856|12:59 - 1403/04/04
نسخه چاپی
برگزاری نشست تبیینی " انتخابات ، مکمل حماسه بدرقه شهیدان"در پاوه
نشست بصیرتی با موضوع انتخابات و با حضورمدیر شبکه بهداشت ،رئیس مرکز بهداشت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان و با سخنرانی سرهنگ دوستی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران پاوه برگزار گردید.

به گزارش هزارماسوله ، نشست بصیرتی با موضوع انتخابات و با حضورمدیر شبکه بهداشت ،رئیس مرکز بهداشت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان و با سخنرانی سرهنگ دوستی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران پاوه برگزار گردید.

 

در این نشست سرهنگ دوستی فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه پاسداران پاوه ضمن تبیین دلایل حضور در انتخابات و مشخصات یک نامزد اصلح خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شد وی همچنین از خدمات سه ساله دولت شهید رئیسی تقدیر نموده و ادامه راه ایشان را موجب پیشرفت وآبادنی کشور دانست.

 

دکتر سهرابی مدیر شبکه بهداشت درمان نیز در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: کادر بهداشت و درمان در انتخابات ریاست جمهوری با افتخار در کنار سایر اقشار مردم شرکت خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو بسیار سرنوشت ساز می باشد و همه در هر جایگاهی که هستیم می بایست دین خودمان را ادا کنیم و با قدرت برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم و با انتخاب اصلح زمینه ساز پیشرفت کشورمان باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد