با تلاشی جهادی و 72 ساعته؛

شکستگی خط خروجی مخزن میانی سراب هولی شهر پاوه ترمیم شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301862|12:49 - 1403/04/07
نسخه چاپی
شکستگی خط خروجی مخزن میانی سراب هولی شهر پاوه ترمیم شد
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان پاوه گفت: با تلاش و کوشش اکیپ امداد و حوادث شهر پاوه ، همکاری و پشتیبانی معاونت بهره برداری آب شرکت آبفای استان، شکستگی خط آزبست 200 خروجی مخزن میانی سراب هولی با تلاشی 72 ساعته ترمیم شد و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش هزارماسوله ، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان پاوه گفت: با تلاش و کوشش اکیپ امداد و حوادث شهر پاوه ، همکاری و پشتیبانی معاونت بهره برداری آب شرکت آبفای استان،  شکستگی خط آزبست 200 خروجی مخزن میانی سراب هولی با تلاشی 72 ساعته ترمیم شد و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

 

 مهندس نادرپور به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه شکستگی خط آزبست 200 خروجی مخزن میانی سراب هول تامین کننده آب شهر  پاوه می باشد لذا با توجه به اهمیت موضوع و لزوم تسریع در عملیات رفع حادثه ،تمهیدات لازم در اسرع وقت پیش بینی و با تلاش همکاران زحمتکش امور آبفای پاوه پشتیبانی، مساعدت وهمکاری جناب آقای دکتر داودی مدیر عامل آبفا استان، معاونت بهره برداری آب  استان، نسبت به تعمیر و بازسازی لوله آسیب دیده كه بر اثر حفاری غیر مجاز دچار شكستگي شده بود اقدام و این خط بار دیگر در مدار بهره برداري قرار گرفت.

 

وی در پایان  از صبر و شکیبایی و همراهی مشترکین ، مساعدت جناب آقای دکتر حیدری فرماندار  شهرستان ، جناب آقای دکتر داودی مدیر عامل شرکت ،معاونت بهره برداری و توسعه آب،، شهرداری پاوه، رسانه های محلی  نهایت تقدیر و تشکر نمود.

 

گفتنی است این شکستگی ساعت ۷ صبح ۳ تیر ۱۴۰۳ اتفاق افتاد و عملیات مذکور به طور بی وقفه و ۷۲ ساعته تا رفع مشکل و آبرسانی به تمام مشترکین ادامه داشت.

 

لازم بذکر است معاون عمرانی، دستیار مردمی فرماندار پاوه نیز با حضور در محل شکستگی از نزدیک شاهد تلاش شبانه پرسنل خدوم آب و فاضلاب بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد