جلیلی در قامت کردستان

سرویس: سیاسیکد خبر: 301882|10:38 - 1403/04/14
نسخه چاپی
جلیلی در قامت کردستان
جلیلی با یک اقدام عملی و در عین صداقت به همه نشان داد که برای همه اقوام و مذاهب ایرانی احترام قائل بوده و حقوق آنها را محترم و مغتنم می شمارد .

به گزارش هزارماسوله ، سید علا الدین حیدری معاون فرماندار پاوه در رابطه با حضور دکتر جلیلی در مناطق کردستان در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: چهارشنبه استانهای کرمانشاه و کردستان میزبان دکتر سعید جلیلی نامزد محترم انتخابات ریاست جمهوری بودند که الحق هر دو استان کردنشینِ کشورِ عزیزمان ایران اسلامی برای استقبال از فرزند برومند ایران زمین #دکتر_جلیلی سنگ تمام گذاشتند .

 

وی افزود: کردها به مهمان نوازی شهره و نام نیکوی آنها در تاریخ این سرزمین ثبت است .آنچه در این سفر توجهات را بیشتر از هر چیزی به خود جلب کرد ، حضور دکتر جلیلی با لباس پر افتخار #کردی در استان کردستان و در جمع مردم شریف سنندج بود .

 

وی ادامه داد: ایشان بدون استفاده تبلیغاتی و با حسن نظر خود نسبت به این قوم غیور ایرانی در کمال سادگی ، لباس کردی پوشیده و در میان مردم حاضر شدند. به سردشت و فاجعه بمباران شیمیایی آن اشاره کردند و در کمال صداقت نه با بهره گرفتن از شعارهای پوپولیستی  و نه با دادن وعده های دروغ و شعارهای رنگین عملا به رنگین کمان زیبای ایران ادای احترام کردند.

 

حیدری گفت: ایشان با یک اقدام عملی و در عین صداقت به همه نشان داد که برای همه اقوام و مذاهب ایرانی احترام قائل بوده و حقوق آنها را محترم و مغتنم می شمارد .از همین اول کار شعار و وعده نداد بلکه عمل کرد و لباس کردی پوشید.بر خلاف رقیب که شعار و وعده می دهد اما عملی حتی در همین اندازه هم از ایشان ندیدیم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد