یادداشت/

نکات قابل توجه و ضروری جهت اطلاع دانش آموزان و اولیای محترم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301915|11:52 - 1403/04/30
نسخه چاپی
نکات قابل توجه و ضروری جهت اطلاع دانش آموزان و اولیای محترم
طرح سنجش نوآموزان در طول سال تحصیلی جاری در جریان بوده و اگر احیاناً تاکنون اقدام ننموده‌اید سریعا به مراکز معرفی شده مراجعه نمایید...

به گزارش هزارماسوله ، با توجه به پایان امتحانات خرداد ماه و نیز اعلام نتایج امتحانات و همچنین لزوم ساماندهی و سازماندهی و مهیا نمودن بستر آغاز سال تحصیلی جدید جهت اطلاع اولیای محترم دانش آموزان و عدم وجود ابهامات در خصوص مسائل مربوط به تحصیل فرزندان عزیز و دانش آموزان شهرستان نکات ذیل ضروری و به سوالات مکرر عزیزان جواب خواهد داد:

 بهترین مدرسه جهت ثبت نام دانش آموزان نزدیک‌ترین مدرسه به منزل است.

 طرح سنجش نوآموزان در طول سال تحصیلی جاری در جریان بوده و اگر احیاناً تاکنون اقدام ننموده‌اید سریعا به مراکز معرفی شده مراجعه نمایید.

 سرویس ایاب و ذهاب مدارس در حیطه کاری آموزش و پرورش نیست و اولیا از طریق سامانه و ادارات مرتبط اقدام فرمایند.

 اولیای محترم دقت داشته باشند که در خصوص لباس فرم هیچ مدرسه‌ای حق اجباری نمودن آن را ندارد و به محض مشاهده به عنوان یک تخلف آن را گزارش فرمایند.(در این خصوص مدیران مدارس قبلاً به صورت کاملاً شفاف به خوبی توجیه گردیده‌اند زیرا این موضوع بار مالی اضافی در این شرایط اقتصادی بر دوش اولیا می‌گذارد)

 امتحانات شهریور ماه از پانزدهم مرداد ( ۱۵ /۵ /۱۴۰۳) شروع خواهد شد و این بدین معنی است که تا ۱۵ شهریور کلیه امورات جهت آغاز سال تحصیلی به موقع انجام خواهد گرفت.

بیش از ۸۰ درصد ثبت نام کتب درسی در سامانه انجام گرفته است اما ضروری است باقیمانده دانش آموزان و اولیای محترم سریعاً اقدام فرمایند

 در خصوص انتخاب رشته و هدایت تحصیلی لطفاً توانایی فرزندانتان را با توجه به برگه هدایت تحصیلی بسنجید و از اصرار بی مورد  مورد رشته تجربی و یا هر رشته دیگری پرهیز نمایید چرا که این مدیریت ملزم به رعایت قانون توزیع متوازن بین رشته‌ای می‌باشد.

 در طی شش ماه گذشته به لطف خداوند متعال حداقل سه آزمون استخدامی برگزار گردیده که سهم شهر پاوه بیش از جذب نیرو از ۷۰ نفر بوده که انشالله از اول مهر ماه مشغول به کار خواهند گردید  و تمام تلاش همکاران بر آن است تا کمبود معلم و نیز کلاس بدون معلم نداشته باشیم.

 مدارس خاص مانند شاهد و نمونه دولتی‌ها تابع قوانین و مقررات خاص خود بوده لذا خواهشمند است از پافشاری جهت ثبت نام در آن مدارس پرهیز نمایید چرا که قطعاً باید یک نفر دارای شرایط حذف گردد تا فرزند شما که شرایط ندارد ثبت نام گردد،که این امر بی‌عدالتی و تضیع حق دیگران است.

 به عنوان یک وظیفه بنده و کلیه همکاران اداری مدیران مدارس و عوامل اجرایی جهت هرگونه مشاوره و رفع مشکلات احتمالی در حوزه‌های آموزشی و پرورشی و سایر مسائل در خدمت اولیای محترم بوده و امیدواریم با تلاش و جدیت لازم زمینه ساز آغاز سال تحصیلی بدون دغدغه برای فرزندان عزیز شهرمان باشیم.

 و در پایان از طرف خود به عنوان خدمتگزار دانش آموزان عزیز در شهرستان پاوه از تمامی تلاش‌ها،همکاری‌ها و همراهی‌های مادی و معنوی اولیای محترم دانش آموزان بی‌نهایت سپاسگزارم و اعتقاد دارم اگر نبود تلاش و همدلی شما عزیزان بدون شک امورات اجرایی و آموزشی و پرورشی ۹ هزار دانش آموز و بیش از ۷۰ مدرسه قطعاً به خوبی انجام نمی‌گرفت و همین امر باعث گردیده که به لطف خداوند متعال و همکاری شما عزیزان آموزش و پرورش شهرستان پاوه یکی از ادارات سرآمد استان بوده و در فرصت مناسب در آینده نزدیک گزارش موفقیت‌های چشمگیر آن اطلاع رسانی خواهد گردید.

 

✍️سعدی فتاحی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه

بیست و نهم تیرماه ۱۴۰۳

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد