شهردار پاوه خبر داد:

ابلاغ فاز یک طرح تفصیلی شهر پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301922|11:59 - 1403/05/01
نسخه چاپی
ابلاغ فاز یک طرح تفصیلی شهر پاوه
شهردار پاوه از ابلاغ فاز یک طرح تفصیلی شهر پاوه خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ،شهردار پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: طرح تفصیلی یا همان سند توسعه شهری، سند اصلی مورد استناد در تمام برنامه ریزی ها و ملاک اقدامات بعدی با افق ۱۰ ساله در شهر است که نبود آن در شهر پاوه یکی از چالش های مهم در حوزه توسعه این شهر و کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان بود.

 

سالم مرادی افزود: بر همین اساس و با توجه به اهمیت موضوع، تصویب طرح تفصیلی در اولویت های کاری شهرداری و شورای محترم اسلامی شهر قرار گرفت و مشکلات و موانع موجود بر سر راه تصویب طرح، در جلسات متعدد و فشرده بررسی طرح، مطرح و برطرف و در نهایت پس از کش و قوسهای فراوان، فاز یک آن روز یک شنبه ۲۸ اسفند ماه 1401 به تأیید و تصویب کمیسیون ماده پنج استان رسید.

 

وی گفت: پس از تصویب فاز یک طرح در مراجع استانی، جهت تأیید نهایی به دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی ارسال و با پیگیری‌های صورت گرفته توسط شهرداری و شورای محترم اسلامی شهر، اکنون به تأیید نهایی رسیده و طی نامه شماره 53911 مورخ 1403/04/14 معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه به این شهرداری جهت اجرا ابلاغ شده است.

 

مرادی خاطر نشان کرد: امیدواریم طرح مذکور در افق پیش بینی شده، مشکلات شهرسازی پاوه را رفع کند و حقوق عامه و مالکانه شهروندان را پوشش دهد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد