آب مناطق الحاقی چورژی سالم و قابل شرب می باشد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 301927|16:13 - 1403/05/04
نسخه چاپی
آب مناطق الحاقی چورژی سالم و قابل شرب می باشد
مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت: نتایج کلر سنجی مطلوب و نتیجه نمونه میکروبی کشت داده شده هم تاکنون بیانگر این است که آب سالم و قابل شرب می باشد

به گزارش هزارماسوله ،در پی بروز تعدادی ازموارد بیماری در مناطق الحاقی شهرستان پاوه مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه به خبرنگار ما گفت: به اطلاع همشهریان گرامی می رساند در پی بروز تعدادی از مواردبیماری با علائم حالت تهوع و دل پیچه , اسهال و استفراغ در اهالی محلات نسمه و چورژی ، ضمن بیان این موضوع که سالم سازی آب شرب در حوزه وظایف اداره آب و فاضلاب بوده و با توجه به نقش نظارتی این مرکز ،از روز شنبه  موضوع بلافاصله از سوی مرکز بهداشت شهرستان پاوه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت . خوشبختانه موارد بروز بیماری به صورت سرپایی بوده و موارد بستری وجود نداشته است و هم اکنون نیز سیر مراجعات به مراکز درمانی متوقف گردیده است.

 

دکتر ستار سهرابی افزود: در حوزه اب شرب این مرکز از روز شنبه به صورت هر ۶ ساعت یکبار اقدام به کلر سنجی نموده و نسبت به اخذ ۵ نمونه میکروبی هم اقدام گردید. نتایج کلر سنجی مطلوب و نتیجه نمونه میکروبی کشت داده شده هم تاکنون بیانگر این است که آب سالم و قابل شرب می باشد. همچنین به جهت رعایت احتیاط یکی از منابع تامین آب شرب در این مناطق تا حصول اطمینان از سالم بودن از مدار خارج گردیده است.

 

وی گفت: لازم به ذکر است همزمان بیماری ویروسی با علائم مشابه در سطح شهرستان وجود داشته و با توجه به بروز شرایط مشابه در محله چورژی ، ممکن است علت بروز بیماری در این محله نیز همین مورد باشد. لذا به همشهریان گرامی اعلام می گردد هم اکنون ‌آب شرب شبکه توزیع محله چورژی سالم و قابل شرب می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد