شهردار نودشه:

زیبا سازی مطالبه ی مغفول مانده ی شوراهای شهر و شهروندان نودشه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 302020|16:35 - 1403/06/15
نسخه چاپی
زیبا سازی مطالبه ی مغفول مانده ی شوراهای شهر و شهروندان نودشه
شهردار نودشه گفت: پیاده روها بسیار بیشتر از سواره رو باید مورد توجه قرار گرفته تا شهروندان از پیاده روی در پیاده روها لذت ببرند .

به گزارش هزارماسوله ،مهندس خسروی ضمن بیان این مطلب در خصوص زیبا سازی شهر بعنوان وظیفه ذاتی شهرداری گفت : در دو سال گذشته در موضوع مبلمان شهری و زیبا سازی شهر  شهرداری کارهای خوبی  انجام داده است .

 

شهردار نودشه در ادامه ی سخنان خود افزود:پیاده روها بسیار بیشتر از سواره رو باید مورد توجه قرار گرفته تا شهروندان از پیاده روی در پیاده روها لذت ببرند .

 

 مهندس خسروی هم چنین گفت : به دلیل وضعیت و شرایط خاص جغرافیایی شهرمان پیاده روهای شهر از همان ابتدای احداث خیابانها دارای عرض کم می باشند که هر چند این وضعیت ویژه زیبایی های خاص خود را دارد اما شهروندان به ویژه مغازه داران عزیز که پیاده روها بیشترین کاربری را برای آنها دارند باید مراقبت نمایند تا فضای پیاده رو ها را ادامه محل کسب و کار خود تلقی نکنند که این امر تجاوز به حقوق عمومی همه شهروندان و حتی مسافران و میهمانان است.

 

شهردار نودشه در ادامه افزود :شهرداری  با همکاری شورای محترم شهر در نظر دارد طی روزهای آینده اقدام به موزاییک فرش پیاده رو خیابان اصلی از میدان علامه تا مسجد ملاشیخ نماید که از شهروندان در این خصوص انتظار همکاری داشته امیدواریم با انجام این کار بخشی از مطالبه ی شهروندان و شورای شهر در خصوص زیبا سازی برآورده گردد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد