فرماندار پاوه:

تفرقه، ساخته ذهن و هدف دشمنان است

سرویس: سیاسیکد خبر: 302034|16:36 - 1403/06/24
نسخه چاپی
تفرقه، ساخته ذهن و هدف دشمنان است
فرماندار پاوه با بیان اینکه باید تفرقه ها کنار زده شود گفت: تفرقه، به نفع اسلام نیست چرا که ساخته ذهن دشمن و هدف دشمنان است.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار شهرستان پاوه در نشست هماهنگی برنامه های هفته وحدت و هفته دفاع مقدس که صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی بر مردم غزه گفت: در این شرایط فعلی که دشمنان همواره بر علیه مسلمانان و دین مبین اسلام اقدام می کنند، ما از هر اقدامی در راستای وحدت اسلامی نباید کوتاهی کنیم.

 

 

 وی گفت: مردم این شهرستان مقید به دستورات دین مبین اسلام هستند و هرگونه تفرقه از جانب دشمنان را قبول نمی کنند لذا شیعه و سنی باید در کنار هم با وحدت و همدلی به عنوان ید واحده عمل کنیم.

 

 وی ادامه داد: ان شاالله همچون گذشته هم جهت و همسو برای دفاع از اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید بدست امده است، بتوانیم حافظ خون شهدا باشیم.

 

 وی با بیان اینکه باید تفرقه ها کنار زده شود گفت: تفرقه، به نفع اسلام نیست چرا که ساخته ذهن دشمن و هدف دشمنان است.

 

 فرماندار پاوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: ما هرچه داریم مدیون خون شهدا هست و اگر عزت و جایگاه و امنیتی بدست آوردیم و به توان بالای دفاع و یا جایگاههای برتر علمی و ورزشی رسیده ایم،همه را  مرهون و مدیون ایثارگری و رزمندگان و ازادگان غیور می دانیم.

 

 حیدری افزود: اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس وظیفه همه ما است و باید همکاری خوبی داشته باشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد