یادداشت/سید علاالدین حیدری

دیداری مبارک

سرویس: سیاسیکد خبر: 302039|18:07 - 1403/06/27
نسخه چاپی
دیداری مبارک
تفقد معظم له از شخصیت غایب نشست یعنی ماموستا قادری گویای جایگاه ویژه ایشان نزد معظم له دارد که برای ما افتخار و قوت قلبی برای پیگیری مطالبات می باشد.

به گزارش هزارماسوله ، امسال در آغاز هفته وحدت جمعی از علمای اهل سنت کشور با مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) دیداری داشتند که از چند جهت قابل توجه و تقدیر بود .

* آغاز هفته وحدت با دیدار با علمای اهل سنت از طرف رهبر فرزانه انقلاب حاوی پیام مهم عمق وحدت از نگاه رهبری ( حفظه الله ) می باشد .

* بیانات دقیق ، راهبردی و همدلانه مقام معظم رهبری در خصوص مقوله وحدت بیانگر نگاه امت گرایانه معظم له به جهان اسلام بوده که این خود مهم‌ترین اولویت جهان اسلام می باشد .

* دیدار با علمای اهل سنت در شرایط فعلی که وحدت هدف شلیک دشمنان اسلام قرار گرفته است بسیار هوشمندانه و وحدت افزا می باشد.

* اما شکل و چینش نشست هم قابل توجه و مهم بود . خارج کردن این دیدار از یک ملاقات رسمی به نشستی صمیمانه و خودمانی گویای عمق برادری و باور عمیق رهبری و نظام به وحدت  داشته و در واقع فاصله کم فیزیکی مدعوین با معظم له نشانه نزدیکی دلها به همديگر دارد.

* نکته سنجی و دقت نظر مقام معظم رهبری در خصوص ترکیب مدعوین و عدم حضور برخی شخصیت‌های برجسته اهل سنت در این دیدار ، نشانه رابطه عمیق و باور درونی رهبری معظم انقلاب با جامعه اهل سنت و وحدت  دارد .

* اما نکته دیگری که برای ما در اورامانات جای افتخار و مایه مباهات شد ، یاد رهبری از شخصیت برجسته اهل سنت و عالم وارسته و اندیشمند کرد ، امام جمعه معزز شهر پاوه جناب حاج ماموستا ملا قادر قادری بود .

تفقد معظم له از شخصیت غایب نشست یعنی ماموستا قادری گویای جایگاه ویژه ایشان نزد معظم له دارد که برای ما افتخار و قوت قلبی برای پیگیری مطالبات می باشد.

ماموستا قادری ستون خیمه وحدت و دلسوز همیشگی مردم می باشند .

اگر بخواهیم رمز پیروزی و اقتدار جهان اسلام را در یک کلمه خلاصه کنیم ،  آن یک کلمه " وحدت " می باشد که همه مسلمانان به پرچمداری و رهبریت حضرت آیت الله خامنه ای ( حفظه الله ) افتخار و  از درگاه الهی برایشان عزت و سربلندی را خواستاریم.

 

✍️ سید علاءالدین حیدری

فعال مدنی کرد اهل سنت

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد