امام جمعه باینگان:

رهبران مجاهدین فلسطین و لبنان به همراه مردم خود به شهادت می‌رسند

سرویس: سیاسیکد خبر: 302077|16:36 - 1403/07/09
نسخه چاپی
رهبران مجاهدین فلسطین و لبنان به همراه مردم خود به شهادت می‌رسند
امام جمعه باینگان گفت: رهبران مجاهدین فلسطین و لبنان به همراه مردم خود به شهادت می‌رسند.

به گزارش هزارماسوله ، امام جمعه بخش باینگان در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی اظهار داشت: سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان در پی بمباران وحشیانه شیاطین انسی صهیونیسم بشهادت رسید.

 

ماموستا حکیمی افزود: مجاهدین شیعه و سُنّی در فلسطین و لبنان متحد شده در پی زنده نگه‌ داشتن پرچم اسلام و بیت المقدس با دشمن وحشی خون‌خوار اسرائیلی جهاد می‌کنند و رهبران مجاهدین فلسطین و لبنان به همراه مردم خود به شهادت می‌رسند.

 

وی گفت: اینجانب شهادت پرچمدار و سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله را به محضر مقام معظم رهبری،  و مردم عزیــز لبنان تسلیت عـرض نـمـوده، از خداوند متعال برای این شهید گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.

 

وی ادامه داد: ما روحانیون اهل سنت ایران سربلند، جنایات رژیم صهیونیسم غاصب که در واقع ماشین تروریسم جهانی علیه ملت مظلوم نوار غزه و فلسطین و اخیرا بمباران موشکی و هوایی وحشیانه علیه شهرهای جنوبی لبنان را شدیدا محکوم می کنیم.

 

امام جمعه باینگان گفت: همچنین ابراز همدردی خود را با ملت و دولت لبنان اعلام می کنیم و از  جوامع بین المللی و دولت های جهانی و بویژه کشورهای اسلامی انتظار داریم که این جنایات را محکوم کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد