مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه :

شهدا و رزمندگان ما با ایمان قلبی توانستند بر دشمنان پیروز شوند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 302078|15:37 - 1403/07/09
نسخه چاپی
شهدا و رزمندگان ما  با ایمان قلبی توانستند بر دشمنان پیروز شوند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: شهدا و رزمندگان ما با ایمان قلبی توانستند بر دشمنان پیروز شوند.

به گزارش هزارماسوله ، 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه در مراسم یادواره شهدای حوزه ای شهرستان که در محل یادمان شهدای این شهر برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: حفظ حجاب و عفاف، از جمله مواردی است که اکثر شهدا در وصایا و دست‌نوشته‌­های خود به آن اشاره داشته‌­اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسام الدین عبدی پور افزود: حجاب نشانگر زیبایی روح و اندیشه بانوان و خواهران ما است و همچنین تضمین‌ کننده سلامت و پارسایی جامعه می باشد.

 

وی گفت:  شهدای ما حفظ حجاب را مهم‌ترین مسئله زنان در مسیر انقلاب عنوان می کردند و به آن تاکید داشتند .

 

وی ادامه داد: تاکید شهدای ما بر حفظ حجاب بدین سبب بود که به دشمنان اسلام و انسانیّت بفهمانند که زن مسلمان ایرانی زنی است آزاده، با شخصیّت، باایمان و الهام گرفته از مکتب بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا (س)‌ است.

 

وی اضافه کرد:  امروز اگر نامی از شهداء در جامعه ‏ی ما باقی مانده است تنها به همت شما خواهران گرامی و مردم و همین برگزاری مراسم یادواره ها است.

 

عبدی پور گفت: یکی از ویژگی های شهدای ما این بود که در میدان‌های نبرد و در جبهه‌ها اوج عبادت و عبودیت نمود داشت و با ایمان قلبی در برابر دشمنان ایستادگی می کردند.

 

وی اظهار داشت:  حرفی جز اخلاص، جز خدا، جز نماز، جز ایستادگی چیز دیگه‌ای در میدان‌های نبرد شما نمی‌دیدید.و به همین خاطر تنها و با ایمان قلبی توانستند بر دشمنان پیروز شوند.

 

وی تصریح داشت: در کنار این تنهایی، ایستادگی و مقاومت ما در برابر دشمن در حالی که ابرقدرت‌های جهان از دشمن پشتیبانی می‌کنند و برای او اسلحه و امکانات می‌آورند، و در دنیای سیاست و تبلیغات به او کمک می‌کنند، ولی هیچ کس به ما کمک نکرد. اما کمک خداوند بزرگ پیروزی ما را رقم زد.

 

حجت الاسلام عبدی پور گفت: خانواده‌های ایثارگران و خود ایثارگران و رزمندگان عزیز سرمایه بزرگ اجتماعی ما هستند.و ما مدیون خون شهدا هستیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه در پایان گفت: امروز  همه ما بیش از گذشته به روحیه جهاد و ایثار و فداکاری نیاز داریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد