به گزارش هزارماسوله ،
عصر امروز با حضور استاندار کرمانشاه، نخستین مجتمع پرورش ماهی سردآبی تمام مکانیزه استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.
این مجتمع دارای ۱۳۱ باب استخر واقع در شهرستان با ظرفیت تولید سالانه ۸۰۰ تن ماهی قزل آلا در سال با میزان سرمایه گذاری ۳۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۰ نفر
به سرانجام رسید.
با حضور استاندار کرمانشاه؛
مجتمع پرورش ماهی سردابی کلاران دشه افتتاح شد
عصر امروز با حضور استاندار کرمانشاه مجتمع پرورش ماهی سردابی کلاران دشه افتتاح شد.
آخرین مطالب
- ■مسیرهای دشوار، جایگزین مسیر ارتباطی روستاهای ژاوه رود شد
- ■کشف مزرعه خشخاش در منطقه؛ زنگ خطری جدی برای امنیت و سلامت جامعه
- ■رئیس کل دادگستری کرمانشاه: مجازات کشت خشخاش بازدارنده نیست
- ■گلایه اهالی شهرکهای الحاقی نسمه، دوریسان و چورژی پاوه به قطعیهای مکرر آب
- ■با خواص بینظیر «آلبالو» آشنا شوید
- ■علائم خطر گرمازدگی را بشناسید
- ■پیرامون طرح جدید ساماندهی ثبتنام مرزنشینان شهرستان پاوه
- ■نجار در جمع چهار تیم برتر استان
- ■وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشران خدمترسانی بیوقفه در بحرانهاست
- ■خدمت بیمنت و تکریم اربابرجوع، سرمایه اجتماعی نظام است/ تقدیر از تلاشهای وزارتخانه در حوزه معیشت و یارانهها
پربیننده ترین ها
- ■دکتر پیرو: حفظ انسجام ملی و تقویت سرمایه اجتماعی، مهمترین ضرورت امروز کشور است
- ■مسجد «گُلهرنه» پاوه؛ عبادتگاهی روباز، زیر سایه چنار ۵۰۰ ساله
- ■معبر سرباور به خانقاه در مسیر کاهش ترافیک پاوه
- ■برگزاری جشن آغاز برنامههای تابستانی در کانون پاوه
- ■مسیرهای دشوار، جایگزین مسیر ارتباطی روستاهای ژاوه رود شد
- ■مسوولان پای درد دل عشایر بخش مرزی باینگان نشستند
- ■پایان سردرگمی مرزنشینان پاوه؛ فرآیند ثبت کارتهای مرزنشینی نظاممند شد
- ■هوای گرم تا دوشنبه در کرمانشاه ماندگار است
- ■سردار حاجیان: باند کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی منهدم شد
- ■مهار آتشسوزی مراتع روستای هجیج پاوه

نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد