انصاری‌فرد

لطفاً از من مصاحبه خیالی نزنید

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 30557|10:17 - 1392/04/13
نسخه چاپی
هزار ماسوله: مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من همیشه عاشق پرسپولیس بودم، هستم و خواهم بود و خودم را مدیون هواداران این تیم می‌دانم.
لطفاً از من مصاحبه خیالی نزنیدهزار ماسوله به نقل از افكار نيوز:  کریم انصاری‌فرد اظهار داشت: من همیشه گفته‌ام عزت و ذلت دست خدا است و او است که قسمت یک نفر را مشخص می‌کند. نمی‌دانم قسمت من در آینده چیست ولی سعی می‌کنم ان‌شاءالله بهترین تصمیم‌ها را بگیرم.

وی افزود: پرسپولیس و هوادارانش بدانند من همیشه عاشق این تیم بوده‌ام، هستم و خواهم بود و خودم را مدیون هوداران پرسپولیس می‌دانم چون سال گذشته واقعاً در حق من بزرگی کردند و من آن را تا آخر عمر فوتبالی‌ام فراموش نمی‌کنم. به همین دلیل است می‌گویم آرزویم پوشیدن پیراهن پرسپولیس است.

وی در پایان در خصوص برخی نقل‌ قول‌ها از وی که در بعضی سایت‌ها مطرح شد گفت: من از همه عزیزان و زحمت‌کشان مطبوعات خواهش می‌کنم از من مصاحبه خیالی نزنند تا دچار مشکل شوم. لطفاً من را مقابل تیم یا کسی قرار ندهید من همیشه به تیم‌هایی که در آنها بازی کردم احترام می‌گذارم و مخصوصاً‌ پرسپولیس را از صمیم قلب دوست دارم. اجازه بدهید ان‌شاءالله تا چند روز دیگر تکلیف نهایی‌ام مشخص خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد