یروزی استقلال برابر دیناموکیف

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 32913|08:40 - 1392/04/19
نسخه چاپی
هزار ماسوله: تیم استقلال برابر پرافتخارترین تیم فوتبال اوکراین به پیروزی رسید؛ تیمی که البته با شماری از بازیکنان تیم دوم به مصاف قهرمان ایران آمده بود.
پیروزی استقلال برابر دیناموکیف
 
هزار ماسوله به نقل از افكار نيوز:   تیم استقلال، قهرمان لیگ ایران که برای برپایی اردویی به اروپا سفر کرده، سه‌شنبه شب موفق شد در ورزشگاه دیناموکیف، تیم پرافتخار دینامو را با نتیجه دو بر یک از پیش‌رو بردارد.
 
سرمربی تیم دیناموکیف اولگ بولوخین نامدار است. این تیم با ۱۳ قهرمانی، پرافتخارترین تیم اوکراین هم به حساب می‌آید اما در بازی امشب برابر استقلال ایران، از ترکیبی بهره برد که تفاوت‌های فراوانی نسبت به بازی دوستانه قبلی برابر اسپارتاک موسکو داشت.
 
در ترکیب دیناموکیف در بازی امشب، هیچ کدام از بازیکنانی که به صورت ثابت در دیدار برابر اسپارتاک موسکو حضور داشتند، به میدان نرفتند و تنها یه هرن ماکارنکو، آندری، رومن و آنتم که جزو بازیکنان نیمکت‌نشین در دیدار هفتم جولای به حساب می‌آمدند، در دیدار برابر قهرمان ایران به میدان رفتند.
 
در ترکیب تیم دینامو کیف این بازیکنان حضور داشتند: بوشان هروهیی، ریژوک دمیترو، رادولف، اوکساندر، یه هرن ماکارنکو، آییلا، آندری، رومن، ویتالی، آنتم و مارکو روبن.
 
در میان این بازیکنان تنها نام دروازه بان دینامو- که البته در سایت باشگاه دینامو پیراهنش بی شماره است- و یه هرن ماکارنکو در فهرست بازیکنان اصلی این تیم دیده می شود.
 
سرهی دانکوفسکی این بازی را داوری کرد.
 
لیگ اوکراین چهار روز دیگر آغاز می شود و بازی برابر استقلال، آخرین مرحله از آمادگی دینموکیف پیش از شروع لیگ است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد