مهدوی کیا: مدیون پرسپولیس هستم

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 32941|09:03 - 1392/04/19
نسخه چاپی
هزار ماسوله : کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن اخلاق لیگ دوازدهم گفت: خوشحالم که با نام نیک و در حالی که به عنوان بهترین بازیکن اخلاق انتخاب شدم از فوتبال خداحافظی می کنم.
هزار ماسوله به نقل از افكار نيوز:  مهدی مهدوی‌کیا در خصوص انتخابش به عنوان بهترین بازیکن اخلاق لیگ دوازدهم ضمن بیان مطلب فوق گفت: من از مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به خاطر این محبت تشکر می‌کنم اینکه پیشکسوتان در این مراسم حضور داشتند ارزش جایزه را برای من بیشتر کرد من خیلی خوشحالم توانستم این عنوان را بدست آورم.
 
وی با بیان اینکه خیلی خوشحال است در سال آخر فوتبالش چنین عنوانی را بدست آورده افزود: من سعی کرده ام رفتارم چه داخل و چه خارج از میدان خوب باشد و خیلی خوشحالم از زمانی که فوتبالم تمام شده با نام نیک از مستطیل سبز جدا شدم.
 
کاپیتان فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر در ایران هستم اما قطعا مدارک مربیگری ام را در آلمان پیگیری خواهم کرد. در حال حاضر جشنواره فوتبال ۸ تا ۱۲ سال را برنامه ریزی می کنم و بیشتر برنامه ام روی استعدادیابی و فوتبال پایه است.
 
وی در مورد انتخابش به عنوان یکی از گزینه های هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از مسئولان وزارت ورزش ممنونم که چنین پیشنهادی را به من ارائه کردند اما کارهایی که می‌خواهم انجام دهم برنامه های مدیریت نیست و فعلا قصد دارم در فوتبال پایه فعالیت کرده و تجربیاتم را به آنها انتقال دهم.
 
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه همیشه مدیون پرسپولیس است افزود: من سالها در پرسپولیس بوده ام و دوست دارم همچنان در این تیم فعالیت کنم اما باید ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد.
 
مهدی مهدوی کیا با بیان اینکه یک ماه پیش با هاشمیان دیدار کرده و امیدوار است او هم در فوتبال آلمان موفق باشد تصریح کرد: فصل گذشته لیگ بسیار خوبی را شاهد بودیم اما هنوز از لحاظ سخت افزاری مشکلاتی داریم باشگاه‌ها هم باید خصوصی شوند هر چند با بضاعتی که وجود داشته شاهد برگزاری لیگ خوبی بودیم.
 
مهدوی کیا در پایان گفت: کارشناسان باید تشخیص دهند کاهش تعداد تیم های لیگ برتری به سود فوتبال ایران بوده است یا نه اما امیدوارم سال آینده هم شاهد لیگ خوبی باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد