توافق محمد طاهري با گيتي پسند

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 33545|12:06 - 1392/04/20
نسخه چاپی
هزار ماسوله:محمد طاهري، بازيکن سابق تيم فوتسال فولاد ماهان اصفهان و منصوري قرچک طي روزهاي آينده با مسئولان گيتي‌پسند قرارداد امضا مي‌کند.
 
هزار ماسوله به نقل از  ورزش سه،مسئولان باشگاه گيتي‌پسند در صدد هستند که براي فصل آينده محمد طاهري و طاها مرتضوي، دو بازيکن تيم ملي فوتسال را به خدمت بگيرند.

با توجه به شرايط گيتي‌پسند در فصل جاري و اهميت حضور مقتدرانه اين تيم در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، باشگاه اصفهاني به دنبال رفع نقاط ضعف خود بر آمده و با بازيکنان مختلفي وارد مذاکره شده است.

گيتي‌پسند با محمد طاهري براي فصل آينده به توافق رسيده و قرار است که طي روزهاي آينده قرارداد خود را با اين بازيکن به امضا برساند.

محمد طاهري، بازيکن تيم ملي فوتسال در گفتگويي با رسانه ها با تاييد اين خبر اظهار داشت: من از دو تيم اوکراين و روسيه پيشنهاد دارم و هنوز قراردادي با گيتي‌پسند امضا نکرده‌ام اما اگر مشکلي پيش نيايد، با اين تيم اصفهاني قرارداد امضا خواهم کرد.

وي افزود: من خاطرات خوبي از شهر اصفهان دارم و دوست دارم بار ديگر دوران خوبم در فولاد ماهان را که با قهرماني ليگ برتر ايران و ليگ قهرمانان آسيا همراه بود، تکرار کنم و اگر مشکلي نباشد چند روز ديگر به اصفهان مي‌آيم و با گيتي‌پسند قرارداد امضا خواهم کرد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد