پرونده 2مداح معروف در دادگاه تجدید نظر

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 34630|17:48 - 1392/04/22
نسخه چاپی
هزار ماسوله:فرهاد شهبازوار درباره آخرین وضعیت پرونده دو مداح تهرانی، اظهار کرد: شکایت از این دو مداح توسط معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری و یکی از مسئولان دولتی صورت گرفته بود که بر اساس این شکایت در بخشی از پرونده، یکی از مداحان تبرئه و دیگری به 405 هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد.
هزار ماسوله به نقل از آفتاب: وکیل‌مدافع دو مداح تهرانی گفت: جلسه رسیدگی به پرونده دو مداح تهرانی 30 مرداد ماه در شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر برگزار می‌شود. 
 
فرهاد شهبازوار درباره آخرین وضعیت پرونده دو مداح تهرانی، اظهار کرد: شکایت از این دو مداح توسط معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری و یکی از مسئولان دولتی صورت گرفته بود که بر اساس این شکایت در بخشی از پرونده، یکی از مداحان تبرئه و دیگری به 405 هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد. 
 
وی ادامه داد: نسبت به رای صادره در مورد موکلم که به جزای نقدی محکوم شده بود، اعتراض کردیم و البته مقام دولتی مورد نظر نیز نسبت به تبرئه مداح دیگر اعتراض کرد و بر اساس اعتراض‌های مطرح شده، جلسه رسیدگی در دادگاه تجدیدنظر برگزار می‌شود. 
 
وکیل‌مدافع دو مداح معروف تهرانی خاطرنشان کرد: جلسه رسیدگی به این پرونده، 30 مرداد ماه در شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر برگزار می‌شود. 
 
به گزارش ایسنا،اردیبهشت سال 90پرونده دو مداح تهرانی با شکایت معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری و یکی از مسئولان دولتی تشکیل شد که دادگاه بدوی با تبرئه کردن یکی از این دو نفر، دیگری را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد