جلسه ستاد احیاي امر به معروف ونهی از منکر بخش نوسود:

سرهنگ عبدی : جوانان ما گنجینه های بی بدیل کشورند و همگی مکلف به حفظ این سرمایه های ارزشمنددر دنیای پرتلاطم کنونی هستیم.

کد خبر: 35291|08:29 - 1392/04/24
نسخه چاپی
سرهنگ عبدی : جوانان ما گنجینه های بی بدیل کشورند و همگی مکلف به حفظ این سرمایه های ارزشمنددر دنیای پرتلاطم کنونی هستیم.
هزار ماسوله:عبدي: در جلسه ستاد احیا امر به معروف ونهی از منکر بخش نوسود افزود : جوانان ما گنجینه های بی بدیل کشورند و همگی مکلف به حفظ این سرمایه های ارزشمنددر این دنیای پرتلاطم هستیم .دنیای کنونی هستند ، این در حالی است که دشمن با تهاجم فرهنگی آنان را آماج دسیسه های خویش می نمایند وبا بروزجنگ نرم گرفتار مشکلات عدیده ای می نمایند که رهایی از آن بسیار هزینه بردار وطاقت فرساست .
 سرهنگ نورعلی عبدی مواجه با این تهدید را به سبب ورود فناوری های نوین ( ماهواره ، موبایل ، اینترنت و... ) با رویکردی متفاوت با گذشته عنوان نمود وافزود شواهدموجود بیانگر آن است با شیوه ها و شگردهای گذشته نمی توان با ترفندهای رنگین استکبار مقابله نمود.
 
وی تصریح نمود اگر همه ی ما  امربه معروف ونهی از منکر را به عنوان یک وظیفه دینی خویش مورد توجه قرار دهیم وبا حفظ  تکریم شخصیت اجتماعی افراد به تثبیت معروف ونکوهش مذموم بپردازیم در نهایت شاهد تأثیرات مثبت آن خواهیم بود. وی در ادامه با ذکر نمونه های عملی تذکرلسانی را شیوه ای مفید وموثربرای رسیدن به خویشتن خویش دانست .
 
به گزارش هزار ماسوله به نقل از بخشداري نوسود:سرهنگ عبدی در ادامه به تشریح آیین نامه ستاد احیا وشرح وظایف اعضای کمیته های کاری پرداخت وخواستاراهتمام جدی مسئولین امر در این راستا شدند.
 
ملا احمد مبارکشاهی امام جمعه نودشه نیزبا مثبت برشمردن اجرای این فریضه الهی افزود : دشمنان اسلام ، راه مقابله را در بی بند وباری و اشاعه فساد در بین جوانان ما می دانند وبرای رسیدن به امیال غیرانسانی خویش هزینه های گزافی را صرف می نمایند . وی در ادامه افزود باید مشخص گردد ما در مقابله با این ترفندها و تهدیدها ، چه برنامه هایی را طراحی نموده ایم ونیز حاضر به صرف چه مقدار هزینه در این راستا می باشیم.
 
ملاحسین عینی امام جمعه نوسود با تشریح عواملی که انسانیت انسان را از وی سلب می نماید به مضرات و لطمات افعال منفی گمراهان اشاره نمود. وی به مسئوولیت پذیری صحابه کرام در اجرای فرامین الهی به ویژه فریضه امربه معروف ونهی از منکر پرداخت وبا اقتباس به بزرگان دین خواستار همراهی جمعی دراین راستا شدند.
 
بخشدار نوسود افزود : پرنمودن اوقات فراغت جوانان در طول تعطیلات تابستانی یکی از دغدغه های مسئولین فرهنگی کشور می باشد که متأسفانه در سال جاری اعتباری برای اجرای برنامه های  فرهنگی و... لحاظ نگردیده وعملاً پایگاههای تابستانی واحدهای آموزشی غیر فعال می باشند .
 
محمدفاروق یوسفی ضمن تقدیر از دغدغه جناب سرهنگ عبدی ، در اجرای فریضه دینی امر به معروف ونهی از منکر افزود خوشبختانه  تعامل دستگاههای ذی ربط در بخش نوسود ونیز تعهد وتدین مردم منطقه وتوصیه های علمای دین به ویژه در ماه مبارک رمضان را فاکتورهای موثر برای تحقق اهداف طرح برشمرد و اظهار امیدواری نمود که انشاا... این موضوع در میان مردم نهادینه گردد.
 
در ادامه سایر حاضرین ضمن بیان نکته نظرات خویش و با اعلام آمادگی وتقبل وظایف محوله در کمیته های کاری پیآمد احیای طرح را آرامش روحی و روانی جامعه برشمردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد