دستگیری 6 تن از اراذل تهرانپارس

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 35934|08:32 - 1392/04/25
نسخه چاپی
هزار ماسوله:شش نفر از اراذل و اوباش تهرانپارس که با قدرت نمایی و قمه کشی در تهرانپارس اقدام به اخلال در نظم عمومی کرده بودند دستگیر شدند.
هزار ماسوله به نقل از نداي انقلاب:  در تاریخ 22 اردیبهشت سال جاری مردم تهرانپارس نبش خیابان 216 که مرکز فروش خودرو در این منطقه محسوب می شود شاهد حمله اراذل و اوباش با قمه به سوی خودروهای پارک شده و عبوری بودند که همین موضوع باعث ایجاد موجی از وحشت در بین اهالی محل شد.
 
با تماس های مکرر مردم با مرکز  110 پلیس خود را به محل حادثه رساند اما قبل از رسیدن ماموران اراذل و اوباش محدوده را ترک کرده بودند.
 
با شکایت شاکیان و شهروندان و با دستور قضایی بازپرس دادسرای ناحیه 33 شهید مقدس پرونده جهت رسیدگی به پایگاه چارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع داده شد.
 
در نهایت ماموران عملیات ویژه این پایگاه با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعایت توانستند هر 6 متهم این ماجرا را در عملیات های جداگانه دستگیر کنند.
 
متمهین دستگیر شده با القاب وحید سیاه، شاه علی،حسن کثیف، جاوید،مارمولک و اصغر بودند که بر اساس تصاویر به دست آمده از حل حادثه جاوید و مارمولک با قمه کشی به خودروهای عبوری و پارک شده حمله می کردند.
 
بر همین اساس کیفرخواست صادر شده برای مارمولک و جاوید محاربه بوده و قرار بازداشت برای آنان صادر شده است و برای چهار نفر دیگر قرار وثیقه صادر شده است.
 
گفتنی است این متهمان هدف از این اقدام خود را اختلاف مالی با یکی از بنگاه داران خودرو اعلام کرده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد