سجاد مردانی صاحب گردن آویز نقره شد

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 38042|12:03 - 1392/04/29
نسخه چاپی
سجاد مردانی، تکواندوکار شایسته وزن هشتم کشورمان با شکست در مقابل حریفی از گابن به نشان نقره بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان دست یافت.
هزار ماسوله به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در پنجمین روز از بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان که با حضور 872 ورزشکار مرد و زن از 134 کشور در سالن تازه تاسیس سنتر اکس پوزیتور شهر پائوبلا مکزیک درحال پی گیری است، سجاد مردانی در وزن به اضافه 87 کیلوگرم (وزن هشتم) پس از این که در دو مبارزه اول خود موفق شد در راند طلایی از سد دیمیتری شوکین از ازبکستان و فورتیر کولمبه، دارنده یک طلا و دو برنز رقابت‌های پان آمریکن از کانادا بگذرد، در یک چهارم نهایی به دیدار لئوناردو باسیل، نفر اول اروپا در سال 2012 و دارنده مدال برنز جهان در سال 2005 از ایتالیا شتافت و موفق شد این حریف باتجربه را 14 بر 2 در هم شکسته ومدال برنزش را قطعی سازد.
 
سجاد در نیمه نهایی با روسبلیس دسپانیه، نفر سوم المپیک لندن و قهرمان دانشجویان جهان از کوبا مبارزه کرد و توانست در راند طلایی به پیروزی رسیده و به فینال راه یابد، اما در فینال با حساب 10 بر 2 از حریف گابنی شکست خورد و صاحب گردن آویز نقره شد.
 
با نشان نقره سجاد مردانی، جمع مدال‌های تیم ملی مردان کشورمان به عدد 3 رسید. در اولین روز این پیکارها هادی مستعان موفق شده بود به نشان نقره وزن دوم دست یابد و بهنام اسبقی نیز در سومین روز از مسابقات صاحب گردن آویز طلای وزن چهارم شده بود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد