محصولات جديد رنو در راه ایران است

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 38055|12:44 - 1392/04/29
نسخه چاپی
معاون استراتژي و برنامه ريزي ايران خودرو گفت: طرحهاي پيشنهادي رنو در طراحي فيس ليفت تندر 90 توسط ايران خودرو بررسي شده و پس از بررسي و تاييد ديدگاه‌های ايران خودرو توسط رنو، اين خودرو تا نيمه اول سال آينده به مرحله توليد خواهد رسيد
هزار ماسوله به نقل از آفتاب: حميدرضا تقوي نژاد ضمن بيان اين مطلب به ساير پروژه هاي مشترک ايران خودرو با شركت رنو اشاره كرد و گفت: خودروي تندر90 اتوماتيك كه محصول انحصاري ايران خودرو محسوب مي شود، سال گذشته به توليد انبوه رسيد. 
 
وي ادامه داد: تعدادي از اين محصول كه طبق توافق با شركت رنو قطعات منفصله آن در اختيار قرار گرفته بود توليد شد و عرضه به بازار و ادامه توليد محصول نيز منوط به قيمت گذاري منطقي توسط دستگاه‌هاي ذي‌صلاح است. 
 
معاون استراتژي و برنامه ريزي ايران خودرو طراحي و توليد وانتU90  را از ديگر دستاوردهاي همكاري با شركت رنو دانست و اظهار داشت: توليد آزمايشي اين محصول انجام شده و با برنامه ريزي صورت گرفته توليد انبوه آن به زودي آغاز خواهد شد. 
 
 وي افزود: انتظار مي رود استقبال از اين محصول كه منطبق با استانداردهاي روز جهاني است، بالا باشد و اين خودرو بتواند با ويژگي هاي به روز، خاص و مدرن خود پاسخ‌گوي نياز بازار در بخش خودروهاي كار باشد.   
 
تقوي نژاد از توافق با شركت رنو براي توليد محصول جديد كليو در ايران خودرو خبر داد و گفت: اين محصول جديد در دو نوع كليو 3 و كليو 4 در ايران خودرو توليد خواهد شد كه تيپ 4 آن داراي طراحي جديدتري نسبت به نوع 3 است. 
 
 وي ادامه داد: با اضافه شدن اين خودرو،‌ سبد محصولات ايران خودرو تكميل‌تر شده و سلايق مختلف مشتريان بيش از پيش تامين خواهد شد. 
 
معاون استراتژي و برنامه ريزي ايران خودرو در ادامه از شركت رنو به عنوان شريك استراتژيک ايران خودرو ياد كرد و گفت: شركت رنو به عنوان يكي از شركت هاي بزرگ و مطرح خودروسازی جهان، در ايران سرمايه گذاري هاي كلاني انجام داده و در حوزه هاي مختلف مالی، توسعه محصول، كيفيت و توليد با شرکت ما همكار مي كند. 
 
تقوي نژاد به توسعه همكاری ها با رنو اشاره كرد و افزود:‌با توجه به بهره مندی از دانش فنی رنو در زمينه سيستم هاي كيفی، خدمات پس از فروش، ارتقای دانش فنی پرسنل شركت ايران خودرو مصمم به گسترش روابط و همكاری با طرف فرانسوی است. 
 
تقوي نژاد تاكيد كرد: با استقرار دولت جديد و بهبود فضاي كسب و كار بين المللي اميدواريم همكاري با شركت رنو ادامه يافته و در جهت ارتقای دانش فني خودروسازي ايران گسترش يابد. 
 
وی در ادامه به مذاكرات صورت گرفته با خودروسازان برتر آسيايي اشاره كرد و گفت: با ايجاد محدوديت هاي بين المللي، برقراري ارتباط با شركت هاي برتر آسيايي كره،‌ چين، ژاپن و هند نيز در دستور كار قرار دارد. 
 
به گزارش مهر،وي عنوان كرد: ايران خودرو با خودروسازان توانمندي كه داراي دانش فني طراحي پلاتفرم و قواي محركه هستند همكاري خواهد كرد. وي اظهار اميدواري كرد، در آينده اي نزديك و باكسب دانش فني از اين كشورها بتوانيم سبد محصولات ايران خودرو را افزايش دهيم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد