عرضه تندر 90 اتوماتیک منتظر قیمت گذاری

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 38056|12:44 - 1392/04/29
نسخه چاپی
معاون استراتژی و برنامه‌ریزی ایران خودرو گفت: خودروی تندر 90 اتوماتیک سال گذشته به تولید انبوه رسید ولی عرضه به بازار و ادامه تولید محصول منوط به قیمت گذاری منطقی توسط دستگاه‌های ذی‌صلاح است.
هزار ماسوله به نقل از آفتاب: حمیدرضا تقوی‌نژاد، با اشاره به پروژه‌های مشترک ایران خودرو با شرکت رنو اظهار کرد: طرح‌های پیشنهادی رنو در طراحی فیس لیفت تندر 90 توسط ایران خودرو بررسی شده و پس از بررسی و تایید دیدگاه‌های ایران خودرو توسط رنو، این خودرو تا نیمه اول سال آینده به مرحله تولید خواهد رسید.
 
وی طراحی و تولید وانت U90 را از دیگر دستاوردهای همکاری با شرکت رنو دانست و اظهار کرد: تولید آزمایشی این محصول انجام شده و با برنامه ریزی صورت گرفته تولید انبوه آن به زودی آغاز خواهد شد.
 
وی افزود: انتظار می رود استقبال از این محصول که منطبق با استانداردهای روز جهانی است، بالا باشد و این خودرو بتواند با ویژگی‌های به روز، خاص و مدرن خود پاسخ‌گوی نیاز بازار در بخش خودروهای کار باشد.
 
تقوی نژاد از توافق با شرکت رنو برای تولید محصول جدید "کلیو" CLIO در ایران خودرو خبر داد و گفت: این محصول جدید در دو نوع کلیو 3 و کلیو 4 در ایران خودرو تولید خواهد شد که تیپ 4 آن دارای طراحی جدیدتری نسبت به نوع 3 است.
 
وی ادامه داد: با اضافه شدن این خودرو،‌ سبد محصولات ایران خودرو تکمیل‌تر شده و سلایق مختلف مشتریان بیش از پیش تامین خواهد شد.
 
او در ادامه از شرکت رنو به عنوان شریک استراتژیک ایران خودرو یاد کرد و گفت: شرکت رنو به عنوان یکی از شرکتهای بزرگ و مطرح خودروسازی جهان، در ایران سرمایه گذاری‌های کلانی انجام داده و در حوزه‌های مختلف مالی، توسعه محصول، کیفیت و تولید با شرکت ما همکار می کند.
 
وی به توسعه همکاری‌ها با رنو اشاره کرد و افزود:‌ با توجه به بهره مندی از دانش فنی رنو در زمینه سیستم‌های کیفی، خدمات پس از فروش، ارتقای دانش فنی پرسنل و... شرکت ایران خودرو مصمم به گسترش روابط و همکاری با طرف فرانسوی است.
 
تقوی نژاد تاکید کرد: با استقرار دولت جدید و بهبود فضای کسب و کار بین المللی امیدواریم همکاری با شرکت رنو ادامه یافته و در جهت ارتقای دانش فنی خودروسازی ایران گسترش یابد.
 
او در ادامه به مذاکرات صورت گرفته با خودروسازان برتر آسیایی اشاره کرد و گفت: با ایجاد محدودیت های بین المللی، برقراری ارتباط با شرکتهای برتر آسیایی کره،‌ چین، ژاپن و هند نیز در دستور کار قرار دارد.
 
وی عنوان کرد: ایران خودرو با خودروسازان توانمندی که دارای دانش فنی طراحی پلتفرم و قوای محرکه هستند همکاری خواهد کرد.
 
به گزارش ایسنا،وی اظهار امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک و با کسب دانش فنی از این کشورها بتوانیم سبد محصولات ایران خودرو را افزایش دهیم. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد