تسکين درد با مسکن هاي طبيعي

سرویس: بخش هورامیکد خبر: 38521|08:36 - 1392/04/30
نسخه چاپی
تسکين درد با مسکن هاي طبيعي
معمولاً بعد از سپري کردن يک روز پرمشغله و پراسترس، در زمان استراحت بدن درد به سراغ شما مي آيد و دچار بي خوابي مي شويد.تغذيه درست و شيوه زندگي سالم، عامل کليدي در تسکين درد و رفع سفتي بدن هنگام شب است
 شايد بدون اين که بدانيد در خوردن غذاهاي التهاب آور که علت بدن درد است، افراط مي کنيد. به نقل از سايت «prevention» سوالي که پيش مي آيد اين است که کدام ماده غذايي قدرت درماني دارد و کدام عامل درد است؟
گيلاس التهاب را دور نگه مي دارد:نتايج بررسي ها نشان مي دهد، عصاره گيلاس نسبت به داروهاي تسکين دهنده التهاب ۱۰ برابر قوي تر است. خوردن آب غليظ گيلاس به طور موثر درد بدن را برطرف مي کند.
زردچوبه، مسکن طلايي:اين ادويه غني از ترکيبات ضد التهابي است و براي درمان التهاب و بدن درد نسبت به داروهاي استروئيدي موثرتر است. ماده درماني آن «کورکومين» نام دارد که در درمان التهاب موثر است.
کرفس:کرفس يا دانه آن، بيش از ۲۰ ترکيب ضد التهابي دارد که درد بدن را از بين مي برد.
زنجبيل:با کاهش دادن ميزان «پروستاگلادين» که باعث ايجاد درد مي شود، التهاب بدن را کاهش مي دهد.
پروتئين سويا مسکن درد مفصل:غني از «ايزوفلاونز» و ضد التهاب است و ناراحتي التهاب استخوان را که هنگام شب به وجود مي آيد برطرف مي کند. مصرف روزي ۴۰ گرم پروتئين سويا به طور موثر درد بدن را برطرف مي کند.
سالمون براي تسکين درد:اسيدچرب امگا ۳ موجود در ماهي سالمون براي سالم نگه داشتن سيستم ايمني بدن ضروري است. افزودن سالمون در برنامه روزانه، نياز به مصرف داروي تسکين دهنده را برطرف مي کند.
ميوه هاي توتي:اين ميوه ها داراي ترکيبات قوي ضددرد است که مانع از بروز درد بدن در هنگام شب مي شود و درد التهاب و سوء هاضمه را تسکين مي دهد. با افزودن اين ميوه در برنامه غذايي روزانه خود، درد را برطرف کنيد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد