آمار حوادث در کشور کاهش یافت

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 38531|08:46 - 1392/04/30
نسخه چاپی
رئیس سازمان امداد و نجات از کاهش حوادث در کشور به خصوص تصادفات جاده‌ای و غرق شدگی در سواحل دریا به دلیل ماه مبارک رمضان خبر داد.
هزار ماسوله " ندای انقلاب "، محمود مظفر با اشاره به اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان آمار حوادث در کشور به خصوص تصادفات جاده ای به دلیل کاهش مسافرت‌های جاده‌ای کاهش محسوسی یافته است، اظهار داشت: در این زمینه حوادث دیگری مانند غرق شدگی در سواحل دریایی کشور نیز بسیار کاهش یافته است.
 
وی افزود: به هر حال هر سال با شروع فصل تابستان ما شاهد سفر تعداد قابل توجه افراد به سواحل کشور هستیم که هر سال نیز حوادث متعددی در سواحل کشور رخ می‌دهد و امسال نیز همانند سال‌های گذشته تدابیر لازم برای نجات حادثه دیدگان سواحل دریایی در استان‌های مذکور لحاظ شده است که خوشبختانه با توجه به اینکه در حال حاضر در ماه مبارک رمضان هستیم شاهد کاهش حوادث غرق شدگی هستیم.
 
مظفر در تشریح برگزاری مانور بزرگ مقابله با زلزله در تهران نیز خاطرنشان کرد: این مانور بزرگ که برای آمادگی و مقابله در برابر هرگونه زلزله احتمالی در تهران که قرار بود بعد از انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود انشاالله بعد از ماه مبارک رمضان با مشارکت امدادگران و مردم تهران در جغرافیایی قابل توجه و با ضریب زلزله فرضی ۷ ریشتری برگزار خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد