مرد روستايی قربانی خيانت همسرش شد

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 38540|08:58 - 1392/04/30
نسخه چاپی
مرد جنايتکار که براي ازدواج با زن روستايي همسر او را به قتل رسانده بود، پس از چهار ماه سکوت لب به اعتراف گشود.
هزار ماسوله به نقل از افكار نيوز: اوايل فروردين ماه امسال ماموران پليس آگاهي شهرستان زنجان از کشف جسد مرد ميانسالي در حوالي جاده دندي باخبر شدند.
 
ماموران پس از حضور در محل در بررسي‌هاي اوليه احتمال مرگ مرد ناشناس بر اثر تصادف را مطرح کردند، اما در ادامه با بررسي دقيق صحنه و شدت جراحات وارد شده به مرد ميانسال احتمال مرگ بر اثر تصادف کمرنگ شد. ماموران در ادامه احتمال قتل و صحنه‌سازي براي تصادف را مطرح کرده و به تحقيق در اين رابطه پرداختند.
 
در شاخه ديگري از تحقيقات نيز هويت مقتول به نام محمد ۴۸ ساله شناسايي شد. محمد در روستايي در نزديکي محل کشف جسد زندگي مي‌کرد و همسر و دو فرزند داشت. کارآگاهان در نخستين گام همسر مقتول را به اداره آگاهي احضار کردند که او در بازجويي‌ها منکر هرگونه اطلاعي از مرگ همسرش شد. اظهارات متناقض اين زن که نيلوفر نام دارد، باعث شد که ماموران به او مشکوک شده و تحقيقات را به روي او متمرکز کنند.
 
بررسي‌هاي پليسي نشان داد نيلوفر با يکي از اهالي روستا به نام ناصر ارتباط پنهاني دارد، با کشف اين سرنخ ناصر دستگير و براي تحقيقات به اداره آگاهي منتقل شد. او در بازجويي‌ها با انکار هر گونه دست داشتن در مرگ محمد اظهار داشت: محمد با مشکلات مالي در زندگي‌اش روبرو بود و من به او و خانواده‌اش کمک مالي مي‌کردم. ناصر در حالي منکر ارتباط با نيلوفر بود که ماموران با کشف سرنخ‌هايي در اين زمينه او را دستگير و دوباره تحت بازجويي قرار دادند.
 
مرد جوان که ديگر راهي براي فرار از حقيقت نداشت، لب به اعتراف گشود و گفت: من از مقتول پول طلب داشتم و او از پس دادن اين پول امتناع مي‌کرد، از سوي ديگر من و نيلوفر به يکديگر علاقه داشتيم و محمد سد راه رسيدن ما بهم بود، به همين خاطر روز حادثه محمد را سوار ماشينم کردم و در ميان راه دوباره موضوع طلبم را مطرح کرده و از او خواستم پولم را بدهد. بر سر اين موضوع باهم درگير شديم و او از ماشين پياده شد من هم براي انتقام چند بار با خودرو از روي او رشد شده و وقتي از مرگش مطمئن شدم جسدش را داخل صندوق عقب گذاشته و در محلي خلوت رها کردم.
 
سرهنگ طلوعي رئيس پليس آگاهي زنجان با اعلام اين خبر گفت: پس از اعترافات ناصر، ماموران نيلوفر را دستگير کردند که او هم در بازجويي‌ها به ارتباط پنهاني با متهم رديف اول و اطلاع از ماجرا اقرار کرد.
 
وي افزود: پس از تکميل بازجويي‌ها و بازسازي صحنه قتل متهمان با قرار قانوني روانه زندان شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد