تمرین آبی‌پوشان تحت تاثیر حضور تیموریان

هواداران استقلال قرار تجمع گذاشتند!

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 39183|11:11 - 1392/04/31
نسخه چاپی
حضور آندرانیک تیموریان مهم‌ترین اتفاق تمرین عصر یکشنبه تیم فوتبال استقلال بود.
هزار ماسوله به نقل از تسنیم، تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹ با حضور ۴۰۰ هوادار برگزار شد. این تمرین بیشتر تحت تاثیر حضور آندرانیک تیموریان قرار داشت که برای نخستین بار در مراحل آماده سازی آبی‌پوشان حضور یافت. 
 
* تیموریان پیش از آغاز تمرین به دفتر کمپ رفت و به مدت ۳۰ دقیقه با امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال صحبت کرد. 
 
* آندرانیک تیموریان با استقبال گرم بازیکنان و کادر فنی به خصوص مجید صالح روبه‌رو شد، به طوری که صالح در بیشتر دقایق با هافبک جدید استقلال به خوش‌وبش می‌پرداخت. تیموریان با تشویق هواداران و شعار "آندوی با تعصب" وارد زمین چمن شد. 
 
* امیر قلعه‌نویی و خسرو حیدری در ابتدای تمرین دقایقی با یکدیگر صحبت کردند. 
 
* قلعه‌نویی به مدت ۵ دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و حضور آندرانیک تیموریان در استقلال را به او خوشامد گفت. سرمربی استقلال همچنین از شاگردانش خواست در روزهای باقی‌مانده تا شروع لیگ برتر تمرینات را با جدیت دنبال کنند. 
 
* از طرف انجمن بیماران ام‌ اس دعوتنامه‌‌هایی به بازیکنان داده شد تا در افطاری فرداشب این انجمن شرکت کنند. 
 
* تماشاگران حاضر در کمپ استقلال از افزایش بهای بلیت‌های مسابقات لیگ برتر در فصل جدید ناراحت بودند و اعتقاد داشتند که با هزینه‌های سرسام‌آوری که اکنون وجود دارد سخت‌تر می‌توانند به ورزشگاه بروند. آنها با یکدیگر قرار می‌گذاشتند که پس از بازی استقلال و گسترش فولاد تبریز مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال تجمع کنند تا اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند. 
 
* هواداران استقلال با وجود اینکه از حضور آندرانیک تیموریان خوشحال بودند اما نگران وضعیت جواد نکونام بودند. 
 
* بنر عجیبی در یکی از بالای پشت بام ساختمان‌های اطراف کمپ استقلال نصب شده بود که روی آن نوشته شده بود: «هر چی امیرخان بگه، هر چی امیرخان بخواد!» در این بنر عکس امیر قلعه‌‌نویی نیز وجود داشت. 
 
* پژمان نوری و امیرحسین صادقی با فرزندان خود در تمرین شرکت کرده بودند. نکته جالب اینکه پسر نوری تقریبا هر روز با لباس ورزشی جدید در تمرین حاضر می‌شود. او امروز لباس لوکاس پودولسکی، مهاجم تیم ملی آلمان را پوشیده بود. 
 
* بازیکنان پس از چند دقیقه دویدن دور زمین به تمرین آقاوسط پرداختند. در این تمرین که با حضور امیر قلعه‌نویی برگزار شد کری زیادی بین بازیکنان وجود داشت و هر زمان که بازیکنی در گروه او در تله‌گیر می‌کرد برای وی دست می‌زد تا به نوعی او را اذیت کرده باشد. سرمربی استقلال از این مسئله خنده‌اش گرفته بود. 
 
* پس از پایان بخش آقاوسط امروز امیر قلعه‌نویی تمرین متفاوتی را برای بازیکنان درنظر گرفت. او ۲ دروازه بزرگ در یک نیمه از زمین قرار داده و بازیکنان را به ۲ گروه ۵ نفره تقسیم کرده بود. همچنین در خطوط طولی زمین ۴ بازیکن ایستاده بودند تا به هنگام حمله به نفرات تیم حمله‌کننده کمک کنند. 
 
در این بخش از تمرین سرمربی استقلال نظارت ویژه‌ای بر بازیکنان داشت و از عملکرد برخی از آنها ناراحت بود، به طوری که در یک صحنه سرمربی استقلال تمرین را قطع کرد و با عصبانیت فریاد زد: مانند پیرمردها راه نروید! وی در صحنه دیگری با ناراحتی گفت، این نوع فوتبال بازی کردن به درد نمی‌خورد. بازیکنان نیز تحت تاثیر سرمربی استقلال با جدیت تمرین می‌کردند و همین مسئله باعث شد که بازیکنان در چند صحنه با هم برخورد شدیدی داشته باشند. 
 
* زمانی که فرهاد مجیدی به گل می‌رسید هواداران برای وی دست می‌زدند. در یک صحنه محمد قاضی گل زیبایی به ثمر رساند که قلعه‌نویی برای وی دست زد و او را تشویق کرد. 
 
* پس از پایان تمرین امیر قلعه‌نویی و آندرانیک تیموریان با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد