نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

اسرائیل مادر تروریسم است

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 39661|08:43 - 1392/05/01
نسخه چاپی
شیخ عبدالامیر قبلان تصمیم اتحادیه اروپا مبنی بر درج نام شاخه نظامی حزب‌الله در لیست ترور را نشان از وابستگی محض آن به رژیمی دانست که از مقاومت لبنان شکست خورده است.
 هزار ماسوله به نقل از العهد خبر داد که شیخ عبدالامیر قبلان نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تصمیم اتحادیه اروپا در درج نام شاخه نظامی حزب الله لبنان در لیست ترور را در راستای وابستگی کامل کشورهای اروپایی به صهیونیسم دانست که در لبنان شکست خورده و پروژه های صهیونیستی و اشغالگرایانه و تجاوزطلبانه آن به دست مقاومت قهرمان از بین رفته است. 
 
وی ادامه داد که صلح خواسته ادیان آسمانی و مطالبات برادران ما در مقاومت است؛ اما اشغالگری و تخریب خانه ها و آواره کردن مردم عین تروریسم است؛ اسرائیل نیز مادر تروریسم است و تاریخ این رژیم مملو از کشتارها و اقدامات تجاوزطلبانه‌ای است که علیه شهروندان و غیر نظامیان انجام داده است، به همین علت است که ما تصمیم اتحادیه اروپا را اقدامی تروریستی می‌دانیم و تمامی این کشورها باید از تصمیم ظالمانه خود باز گردند. 
 
اتحادیه اروپا امروز به قرار دادن شاخه نظامی حزب‌الله در فهرست گروه‌های تروریستی موافقت کرد. اتحادیه اروپا پیش از این طرح درج نام حزب الله در لیست ترور خود را در دستور کار قرار داه بود، اما به علت مخالفت های برخی از اعضا موفق به تصویب آن نشد، اما با ورود آمریکا و رژیم صهیونیستی به خط فشار بر کشورهای مخالف این طرح، بالاخره این طرح به تصویب رسید. مخالفان این طرح عمدتا از کشورهایی هستند که نیروهای نظامی آنها در قالب نیروهای یونیفل در لبنان فعالیت می کنند.‬ شکاف و اختلاف بین اعضای اتحادیه اروپا باعث شد که این کشورها تنها با قرار دادن شاخه نظامی حزب الله در لیست ترور موافقت کنند. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد