80درصد درآمد بليت به باشگاه مي رسد

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 39671|08:46 - 1392/05/01
نسخه چاپی
سازمان ليگ فوتبال اعلام در واکنش به اظهارات مديرعامل پرسپوليس گفت: 80 درصد از درآمد حاصل از بليت‌فروشي به باشگاه‌ها مي‌رسد.
هزار ماسوله به نقل از فارس:  حجت‌الله بهمني مدير روابط عمومي سازمان ليگ گفت: بليت‌فروشي الکترونيک به سود باشگاه‌هاي ليگ برتر است و اين الزامي است که کنفدراسيون فوتبال آسيا براي سازمان ليگ ايجاد کرده که بليت‌فروشي مسابقات بايد به صورت الکترونيک صورت بگيرد.
 
 وي ادامه داد: تلاش سازمان ليگ در راستاي توسعه فوتبال و افزايش درآمد باشگاه‌هاست. 80 درصد از درآمد حاصله از بليت‌فروشي الکترونيک نيز براي باشگاه‌ها است. 10 درصد متعلق به فدراسيون فوتبال، پنج درصد متعلق به سازمان ليگ و پنج درصد هم به هيئت فوتبال ميزبان برگزاري مسابقات مي‌رسد.
 
مدير روابط عمومي سازمان ليگ تصريح کرد: در حال حاضر هزينه نصب گيت‌ها و نرم‌افزار و سخت‌افزار ورزشگاه آزادي براي فروش بليت الکترونيک تاکنون حدود يک ميليارد و 500 ميليون تومان شده است و تکميل اين طرح به طور کامل در ورزشگاه آزادي در مجموع بيش از 2 ميليارد تومان هزينه دارد.
 
بهمني افزود: مديران باشگاه‌ها هر سوالي در زمينه فروش بليت الکترونيک و نحوه تخصيص درآمد آن دارند مي‌توانند از سازمان ليگ سوال‌هاي‌شان را بپرسند و سازمان ليگ به طور شفاف مسايل را براي آنها بيان مي‌کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد