تانگو هک شد

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 40162|08:16 - 1392/05/02
نسخه چاپی
ارتش الکترونیک سوریه (SEA) اعلام کرد 1.3 ترابایت داده‌های کاربران را از سرورهای شبکه اجتماعی تانگو استخراج کرده است.
هزار ماسوله به نقل از فارس: روزنامه سوئیسی نویه سوریشر سایتونگ گزارش داد، حامیان بشار اسد رییس جمهور سوریه قصد دارند این داده‌ها را تحویل دولت دهند.
 
تانگو هم از طریق توئیتر اعلام کرد حملات موفقی به زیرساخت‌هایش صورت گرفته، اما جزییاتی را همچون حجم داده‌های استخراج شده و شمار کاربران مورد حمله قرار گرفته، مشخص نکرد.
 
تانگو خودش می‌گوید حدود 100 میلیون کاربر دارد. ارتش الکترونیک سوریه تاکنون حملات دیگری را هم به حساب های توئیتر "گاردین"، "فایننشیال تایمز"، سپ بلاتر و همچنین خبرگزاری آسوشیتدپرس داشته است.
 
این گروه مدت هاست با توئیتر بازی موش و گربه به راه انداخته است. پس از آنکه حساب هایی همچون @Official_SEA و @SyrianCyberArmy بسته شد، این گروه در حال حاضر از @Official_SEA12 استفاده می کند. باید منتظر ماند و دید این نام کاربری تا چه مدت پابرجا می ماند.
 
روی پایگاه اینترنتی ارتش الکترونیک سوریه آمده که این گروه در سال 2011 تاسیس شده است. این گروه متشکل از جوانان سوری است که هدف خود را مقابله با تروریسم، حفاظت از زیرساخت های کشورشان و حمایت از اصلاحات مد نظر اسد قرار داده‌اند.
 
رییس جمهور سوریه یک بار این گروه را "ارتشی واقعی برای جهان مجازی" لقب داد. این گروه بارها تاکید کرده که هیچ حمایتی از جانب دولت دریافت نمی‌کند.
 
بشار اسد سال 1989 با حمایت برادرش جامعه رایانه‌ای سوریه (SCS) را راه اندازی کرد و ریاست آن را بر عهده گرفت. این جامعه مسئول ثبت توسعه رایانه‌ای و اینترنت در سوریه است و دامنه به کاربران تخصیص می‌دهد. ارتش الکترونیک سوریه اوایل امسال بود که اعلام کرد از SCS سرور نمی‌گیرد. اما با این حال پایگاه اینترنتی این ارتش همچنان موجود است.
 
پایگاه اینترنتی با نشانی Syrianelectronicarmy.com از اواخر آوریل به sea.sy تغییر نام داده که پسوند آن نشانه شناسایی سوریه در فضای اینترنت است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد